×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
متقاضیان وام یک میلیون تومانی در سایت هدفمندی یارانه‌ها ثبت‌نام کنند

تجارت گردان | متقاضیان وام یک میلیون تومانی در سایت هدفمندی یارانه‌ها ثبت‌نام کنند

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، «محمدباقر نوبخت» روز چهارشنبه پس از جلسه هیات دولت افزود: در این جلسه ستاد اقتصادی دولت تصمیم گرفت علاوه بر پرداخت ٧۵ هزار میلیارد تومان به کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا، به چهار میلیون نفر از سرپرستان خانوار تسهیلات یک تا دو میلیون تومان به صورت قرض الحسنه و با سود ١٢ درصد پرداخت کند. 
وی تاکید کرد که بر اساس دستور رییس جمهوری،  این پرداخت از ماه آینده اجرایی می‌شود. 

نوبخت همچنین خبر داد: با توجه به اینکه باید از فروردین ماه افزایش حقوق شاغلان، بازنشستگان و مستمری بگیران اعمال شود، آیین‌نامه آن توسط هیات دولت تصویب شد. 

رییس سازمان برنامه و بودجه درباره پرداخت اعتبارات بیمه بیکاری و حمایت از کسب و کارها نیز گفت: پرداخت این موارد نیاز به دستورالعمل داشت و سپس مصوبه ستاد اقتصادی دستورالعمل آن شب گذشته نوشته شد و در دو روز آینده به اتمام می‌رسد.

رییس سازمان برنامه و بودجه درباره پرداخت اعتبارات بیمه بیکاری و حمایت از کسب و کارها نیز گفت: پرداخت این موارد نیاز به دستورالعمل داشت و سپس مصوبه ستاد اقتصادی دستورالعمل آن شب گذشته نوشته شد و در دو روز آینده به اتمام می‌رسد.

سرپرستان خاوار یارانه بگیر برای ثبت نام وام یک میلیونی باید به چه سایتی مراجعه کنند؟

متقاضیان وام یک تا دو میلیون تومانی می‌توانند بدون مراجعه به بانک‌ها در سایت هدفمندی یارانه (refahi.ir) درخواست خود را ثبت کنند.

آنطور که آقای روحانی امروز اعلام کرد وام یک میلیونی همزمان با یارانه اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

گفتنی است،‌ پرداخت وام یک میلیون تومانی به سرپرستان خانوار یارانه بگیر خبری بود که طی روزهای اخیر از سوی رئیس جمهور اعلام شد و رئیس کل بانک مرکزی نیز بعد از آن در تشریح جزئیات این وام اعلام کرد: وام یک میلیون تومانی اعتبار خرید به ۲۳میلیون خانوار یارانه‌بگیر با نرخ ۱۲ درصد و بازپرداخت ۲۴ماهه با تنفس ۴ماهه به‌تصویب ستاد اقتصادی دولت رسید که در اسرع وقت اجرایی خواهد شد.

البته بعد از آنکه رئیس کل بانک مرکزی از سود ۱۲ درصدی برای این اعتبار خبر داد واکنش های متعددی را به همراه داشت؛ یکی از نمایندگان مجلس در همین خصوص گفت: اگر وام یک میلیونی را به بچه رئیس کل بانک مرکزی بدهند،‌قهر می کند!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.