×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت آسان پرداخت پرشین برگزار شد

 به گزارش تجارت گردان؛ در این جلسه، پس از استقرار هیئت رئیسه و بعد از توضیحات مستدل به بندهای گزارش حسابرسی، صورت های مالی سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ شرکت آسان پرداخت پرشین با ۸۶ درصد، خصوصا سهامداران عمده اقای حامد منصوری و بانک کشاورزی، با اکثریت آرا حاضرین در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت آسان پرداخت پرشین مورد تصویب قرار گرفت.


شرکت آسان پرداخت پرشین در سال ۱۴۰۰ توانسته به سود خالصی ۱.۲۰۸.۸۹۲ میلیون ریال دست یابد (به ازای هر سهم ۲۱۸ ریال) که پس از پیشنهاد هییت مدیره توزیع ۲۲ ریال سود برای هر سهم به تصویب رسید و از سود شرکت افزایش سرمایه در دستور کار قرار گرفت.

تجارت گردان | مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت آسان پرداخت پرشین برگزار شد


در این جلسه همچنین روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه رسمی برای درج آگهی های شرکت انتخاب گردید

علی‌اکبر فراهانی، مدیرعامل آسان پرداخت در این رویداد گفت: شرکت آسان پرداخت پرشین در اردیبهشت ۱۳۸۸ به عنوان شرکت ارائه دهنده خدمات PSP با اخذ مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بدون وابستگی به هیچ نهاد دولتی، یا بانکی راه‌اندازی شد.و در سال ۹۳ بخشی از سهام خود را به بانک کشاورزی واگذار کرد و در نهایت در سال ۹۵ به شرکت سهامی عام تبدیل شد.

وی گفت: هدف شرکت گسترش و تسهیل خدمات پرداخت الکترونیک است و اجزای مختلف سیستم بر پایه «مقررات ناظر بر ارائه دهندگان خدمات پرداخت» اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی و شرکت شاپرک در نظر گرفته شده و همچنین به گونه ای طراحی شده تا در بر گیرنده طیف وسیع تری از انواع پرداخت الکترونیک باشد.

فرهانی در ادامه این مجمع به روند رو به رشد درآمدناخالص شرکت طی سه سال اخیر اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه حاشیه سود خدمات اپراتوری به شدت کم است درآمد خالص در بخش عملیاتی رشد کمی نسبت به ناخالص ثبت کرده است.

شرکت کاغذ و رول آرتا پرشیان (سهامی خاص) به عنوان شرکت فرعی گروه در تاریخ ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شده و طی شماره ۴۹۵۰۰۵ مورخ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده و متعاقبا از تاریخ ۱۳۸۸/۰۵/۱۸ شروع به بهره برداری نموده است. در آذر ۱۳۹۸، آسان پرداخت ۹۰ درصد سهام آرتا پرشیان را به تملک خود در آورد و در حال حاضر جزء واحدهای فرعی شرکت آسان پرداخت پرشین به شمار می آید.

شرکت تجارت اسان ساز نگین (سهامی خاص) به عنوان دیگر شرکت فرعی گروه در تاریخ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ تأسیس شده است و طی شماره ۱۲۵۴۰ در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری زنجان به ثبت رسیده است و ۷۰٪ آن تحت تملک آسان پرداخت می باشد.

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هیلدا سیر (سهامی خاص) در تاریخ۱۳۸۰/۱۱/۰۷ طی شماره ۱۸۳۳۰۳ تأسیس و در اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران به ثبت رسیده است. در مرداد ماه ۱۳۹۸، ۹۳ درصد سهام هیلدا سیر به تملک آسان پرداخت در آمد.

شرکت آسان پرداز توسن (سهامی خاص) به عنوان چهارمین شرکت فرعی گروه در تاریخ ۱۳۹۸۰۷۱۰ طی شماره ۱۲۶۵۰ تأسیس و در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری زنجان به ثبت رسیده است و ۵۱٪ أن تحت تملک آسان پرداخت می باشد.

شرکت نگین رایان ساتراپ سهامی خاص به شناسه ملی ۱۴۰۰۸۷۳۳۶۵۴ در تاریخ ۱۳۹۸۶۱۲۶۰۸ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شد و طی شماره ۱۲۶۸۷ در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری زنجان به ثبت رسید و آسان پرداخت پرشین در تاریخ۱۴۰۰/۰۴/۲۷ اقدام به تحصیل ۹۳ درصد سهام ساتراپ نمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.