×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مجیدی تکلیف همه چیز را بعد از جام حذفی مشخص می‌کند

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر و قرار گرفتن استقلال در جایگاه سوم جدول این مسابقات، آبی‌پوشان خود را برای رقابت‌های جام حذفی و مصاف با تیم گل‌گهر در مرحله نیمه نهایی این مسابقات آماده می‌کنند.

مجیدی به همراه کادر فنی‌اش تا اینجای کار، تمام تمرکز خود را برای مصاف تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان گذاشته است و برای اینکه حتی حاشیه‌ای و مشکلی پیش از این بازی پیش نیاید، از بازیکنان و کادر فنی‌اش درخواست کرده است تا مصاحبه‌ای با رسانه‌ها صورت نگیرد.

پس از پایان رقابت‌های جام حذفی، مجیدی به دنبال مطالبات خود و بازیکنانش در استقلال خواهد بود. همانطور که در آخرین مصاحبه مجیدی با خبرنگاران مشخص بود، استقلال با مشکلات تیمی متعددی روبرو است و مجیدی قرار است پس از پایان یافتن مسابقات جام حذفی به دنبال این مشکلات برود.

یکی از مسائل مهمی که برای مجیدی بسیار اهمیت دارد، مساله تمدید قرارداد با بازیکنان مد نظر کادر فنی است. این مساله به اندازه‌ای برای مجیدی اهمیت دارد که تاکید کرده اگر قرارداد یک نفر هم از لیست مد نظرش قراردادش تمدید نشود، از جمع آبی‌پوشان جدا می‌شود.

همچنین بحث پرداختی‌ها و مطالبات بازیکنان استقلال، مبحثی است که بازیکنان و کادر فنی به خاطر آن اعتراضات زیادی سر دادند و حتی صدای سرمربی استقلال در آورده است و علاوه بر این مشکل، مجیدی باید به دنبال پر کردن خلاء‌های کادر فنی خود باشد. چالش حضور گابریل پین در استقلال هنوز به سرانجام مشخصی نرسیده و مدیرعامل استقلال هم همچنان اعتقاد دارد باید موافقت از سوی این مربی ایتالیایی صورت بگیرد که البته همچنان این مساله هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

این مشکلات، بخشی از چالش‌های مجیدی برای روبرو شدن با کادر مدیریت استقلال است و باید منتظر ماند و دید پس از جام حذفی کدام از یک مطالبات مجیدی به سرانجام مطلوب خود می‌رسد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.