×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
محصولات جدید بانک‌های قرض‌الحسنه، در راستای خدمت به مردم است

به گزارش تجارت گردان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، در مراسمی با حضور «سید علی روحانی» معاون سیاست‌گذاری اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی، «مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره، «مصطفی عبدلی» رئیس اداره سازمان و برنامه‌ریزی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و جمعی از مدیران، از مشتریان ارزنده و سفیران قرض‌الحسنه در استان یزد تجلیل شد.

در این مراسم، دکتر «سید علی روحانی» معاون سیاست‌گذاری اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی، اظهار داشت: از ابتدای تأسیس بانک‌های قرض‌الحسنه، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همواره در شاخص‌های عملکردی و استانداردهای بانکداری، عملکرد بسیارخوبی را ثبت کرده‌ است.

وی بیان کرد: بانک‌های قرض‌الحسنه با دریافت کم‌ترین کارمزد فعالیت می‌کنند، در حالی‌که بانک‌های تجاری سعی بر افزایش کارمزد وام و خدمات خود را دارند.

«روحانی» با اشاره به اینکه در بانکداری قرض‌الحسنه نوآوری و خلاقیت جریان دارد، افزود: بانک‌های قرض‌الحسنه در راستای خدمت به مردم جامعه و بهره‌مند شدن همه افراد از وام‌های قرض‌الحسنه طرح‌ها و محصولات جدیدی را طراحی می‌کنند.

معاون سیاست‌گذاری اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی، خاطرنشان ساخت: وزارت امور اقتصادی و دارایی سعی می‌کند با تنظیم آیین‌نامه‌های جدید و تخصیص امتیازهای ویژه از مشکلات بانکداری قرض‌الحسنه بکاهد و برای توسعه این بانک‌ها برنامه‌ریزی کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.