×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مدارس استان تهران فردا تعطیل است/ اجرای طرح زوج فرد از درب منازل

تجارت گردان | مدارس استان تهران فردا تعطیل است/ اجرای طرح زوج فرد از درب منازل

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از خبرگزاری تسنیم، عصر امروز (ساعت ۱۸) محمد تقی‌زاده معاون امور هماهنگی استانداری تهران، با اشاره به این که مدارس استان تهران فردا تعطیل نخواهند بود، گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی از فردا صبح شاهد ناپایداری جوی و بارش باران در سطح تهران خواهیم بود و بر همین دلیل تصمیم به تعطیلی مدارس برای روز سه‌شنبه اخذ نشده است.

به گزارش تسنیم اما کمتر از ۴ ساعت و با توجه به افزایش آلایندگی هوا؛ محمدتقی‌زاده معاون عمرانی استانداری تهران حرف خود را پس گرفت و در اطلاعیه‌ای از سوی استانداری تهران اعلام شد، تمامی مدارس در نوبت صبح در تمامی مقاطع به جز دو شهرستان فیروزکوه و دماوند تعطیل خواهند بود.

همچنین وی از اجرا شدن طرح زوج و فرد از مقابل درب منازل برای فردا اشاره کرد و گفت: این طرح نیز همانند دو روز گذشته پا برجا خواهد بود.

به گزارش تسنیم پیش از این نیز رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت نیز نسبت به تصمیم عصر امروز استانداری تهران انتقاد کرد و اعلام داشت: اگر امشب بارش باران اتفاق نیفتد و شاخص کیفی هوا تهران همچنان روی عدد ۱۶۷ یا نزدیک به آن باشد باید مدارس تعطیل شود.

به گزارش تسنیم در حال حاضر شاخص آلودگی هوا در برخی از نقاط به عدد ۲۱۱ و به شرایط ناسالم رسیده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.