×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مدرسان در فولاد مبارکه به نماد کار و فرهنگ تبدیل شده‌اند/ تحقق ۸۰۰ هزار نفر-ساعت آموزش در سال ۱۴۰۲

کاظمی تأکید کرد که تحقق این شعار نیازمند تلاش‌های مضاعف و همکاری اساتید خبره و متعهد است. وی در ادامه گفت: در سال ۱۴۰۲، شرکت فولاد مبارکه با برنامه‌ریزی دقیق، موفق به آموزش ۸۰۰ هزار نفر-ساعت در رشته‌ها و تخصص‌های مختلف را محقق کرد. این دستاورد بزرگ، حاصل همکاری اساتید برجسته‌ای است که از درون و بیرون سازمان برگزیده شده‌اند.

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه گفت: امروز از زحمات هزار و ۱۰۰ استاد برتر حوزه آموزش شرکت فولاد مبارکه تجلیل به‌عمل می‌آوریم چراکه این عزیزان عامل تحقق ۸۰۰ هزار نفر-ساعت آموزش در حوزه‌های تخصصی، عمومی و مهارتی در فولاد مبارکه هستند. ارتقای سطح کیفی آموزش در فولاد مبارکه سبب شده تا شاهد اتفاقات مثبتی در حوزه ملّی باشیم.

به گفته کاظمی، آموزش‌های ارائه شده در فولاد مبارکه، زمینه‌ساز فعال‌سازی چندین شرکت فولادسازی در کشور و ایجاد تنوع در تولید گریدهای جدید و محصولات با ارزش افزوده بالاتر شده است. این دستاوردها، نتیجه برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی مؤثر و کاربردی است که در شرکت صورت گرفته‌اند.

وی گفت: مدرسان شرکت فولاد مبارکه، که امروز به نمادهایی از کار و فرهنگ تبدیل شده‌اند، با ارائه آموزش‌های ضمن خدمت و حل مسائل محوری، به بهبود فرایندها و رفع موانع کاری کمک کرده‌اند.
کاظمی در پایان گفت: نیاز امروز صنعت به نوآوری‌های پایدار است و فولاد مبارکه با برگزاری دوره‌های آموزشی، این مهم را به انجام رسانده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.