×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۲۸ خرداد , ۱۴۰۳
مدل جدید ایرباد بی‌سیم TONE Free ال‌جی با ماده گرافن خالص (Pure Graphene) و صدایی استثنایی

ال‌جی الکترونیکس (LG) جدیدترین مدل ایرباد TONE Free T90S این شرکت را به بازار جهانی می‌آورد، ایربادی که برای ارائه صدایی چشمگیر برای تجربه شنیداری بهتر طراحی شده است. این ایربادهای جدید T90S با گرافن خالص بهبود پیدا کرده‌اند، تناسب بسیار راحت‌تری دارند و دارای طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های سودمند هستند که برای افزایش لذت گوش‌دادن در حال حرکت ضروری هستند.

جدیدترین ایرباد T90S با ارائه یک تجربه صوتی غنی بادقت و وضوح بهبودیافته، از گرافن خالص استفاده می‌کند که از استفاده معمولی از ماده گرافن پوشش داده شده فاصله می گیرد. این ماده سبک‌وزن و پایدار به طور گسترده برای افزایش عملکرد و کارایی در فناوری‌های پیشرفته مانند نیمه‌هادی‌ها و سلول‌های خورشیدی شناخته شده است. استفاده از ماده گرافن خالص در جدیدترین ایربادهای ال‌جی لرزش‌ها را کاهش می‌دهد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا از صدایی متعادل و دقیق با بیس قدرتمند و فرکانس‌های میان‌رده و بالارده بهبودیافته لذت ببرند. ایربادهای T90S به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند تا از طبیعت سبک گرافن نهایت استفاده را ببرند و از تناسب راحت برای گوش‌دادن طولانی‌مدت اطمینان حاصل کنند.

سری ایربادهای T90 TONE Free ال‌جی به‌عنوان اولین ایرباد Dolby Atmos که از ویژگی Dolby Head Tracking در همه محتواها و دستگاه‌ها پشتیبانی می‌کند، به ارائه سطح بی‌نظیری از تجربه صدای فراگیر ادامه می‌دهد. فناوری Dolby Head Tracking صدا را با حرکات سر کاربران تطبیق می‌دهد و حسی پویا از غوطه‌وری ایجاد می‌کند. چه کاربران در حال گوش‌دادن به موسیقی، عمیق‌شدن در فیلم یا سریال یا درگیرشدن در اکشن‌های یک بازی ویدئویی باشند، صدای باکیفیت بالا، کاربران را در گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها یا تلویزیون‌های با صفحه‌نمایش بزرگ مجذوب خود می‌کند.

ایرباد T90S اکنون از فناوری Dolby Head Tracking تا ۲۴ بیت / ۹۶ کیلوهرتز پشتیبانی می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد که از کیفیت صدای استودیویی لذت ببرند. جدیدترین ایربادها با Dolby Atmos Optimizer تطبیق‌پذیری بیشتری دارند و بر اساس سه سطح قابل‌تنظیم مطابق با ترجیح کاربران، صدای فراگیر بهینه شده‌ای را ارائه می‌دهند.

ال‌جی با مشارکت Meridian Audio و با استفاده از فناوری پردازش فضایی Meridian (HSP) به ارائه صدای برتر ادامه می‌دهد، فناوری‌ای که تصویری واضح از مبدأ ارائه می‌دهد و به شنوندگان این احساس را می‌دهد که آن‌ها در حال گوش‌دادن به یک سیستم صوتی استریو هستند. علاوه بر صدای طبیعی و بدون اعوجاج، فناوری Perfect Balance این شرکت به کاربران ایرباد T90S این امکان را می‌دهد تا علی‌رغم بلندی صدا، تعادل تنی ثابتی را تجربه کنند.

ایربادهای LG TONE Free همراه باتجربه شنیداری بالا، با کیس شارژ منحصربه‌فرد UVnano ال‌جی که از نور ماورای‌بنفش برای ازبین‌بردن مؤثر ۹۹.۹ درصدی باکتری‌های روی گوشی‌های ایرباد در مدت‌زمان ۱۰ دقیقه‌ای دوره شارژ استفاده می‌کند، تضمین می‌کند که بهداشت همیشه در اولویت باشد. ایربادهای T90S از ژل‌های گوش ضد حساسیت و با درجه پزشکی استفاده می‌کنند که گردوغبار را جذب کرده و از تجمع آلودگی جلوگیری می‌کنند و به طور مؤثر تحریکات پوستی را نیز کاهش می‌دهند.

ایرباد LG T90S با در اولویت قراردادن راحتی کاربران با قابلیت‎‌های ارتباطی پیشرفته، ویژگی چند منظورهPlug & Wireless را بهبود می‌بخشد، ویژگی‌ای که فقط برای این ایربادها محفوظ است. با گنجاندن کابل‌های USB-C به AUX و USB-C و USB C کیس شارژ T90S می‌تواند به‌عنوان فرستنده مورداستفاده قرار بگیرد و اتصال بلوتوث یکپارچه بین ایرباد و دستگاه‌های غیر بلوتوثی مانند سیستم‌های سرگرمی داخل هواپیما، تردمیل‌های باشگاه، تلویزیون‌های هتل و موارد دیگر را امکان‌پذیر می‌کند.

ایربادهای  T90S علاوه بر پشتیبانی از کدک‌های بلوتوث AAC و SBC برای پشتیبانی ارتباط یکپارچه با دستگاه‌های اپل و اندروید، همچنین با کدک aptX Adaptive سازگار هستند. با برنامه LG TONE Free کاربران می‌توانند حداکثر پنج دستگاه خارجی را همگام‌سازی کنند و مشکل اتصال مجدد دستی هنگام جابه‌جایی بین دستگاه‌ها را از بین ببرند. علاوه بر این، T90S از اتصال چندگانه پشتیبانی می‌کند و کاربران را قادر می‌سازد تا به طور هم‌زمان به دو دستگاه متصل شوند.

برای تجربه شنیداری و تماس بی‌نقص بدون توجه به آنچه که در اطراف کاربر اتفاق می‌افتد، جدیدترین ایربادهای ال‌جی با فناوری   Adaptive Noise Cancellation این شرکت کاهش نویز بهینه را تضمین می‌کند و ایربادها را در زمان واقعی با سطوح نویز اطراف تطبیق می‌دهد. علاوه بر این، لبه گوشی ایربادها با طراحی ارگونومیک جدید برای ایجاد ایزولاسیون صوتی بهتر و جلوگیری از ورود نویز طراحی شده‌اند و این در حالی است که تناسب پایدارتری را ارائه می‌دهند که باعث می‌شوند تا فناوری ANC عملکرد مؤثرتری داشته باشد.

ایربادهای T90S کیفیت مکالمه شفافی را ارائه می‌دهند و این احساس را ایجاد می‌کنند که گویی تماس‌گیرنده درست در کنار کاربر صحبت می‌کند. ال‌جی سیستم سه میکروفون داخلی و واحد برداشت صدا (VPU) را برای نظارت بر نویز پس‌زمینه، دریافت صدای کاربران و ردیابی حرکات فک ادغام کرده است. ایربادها T90S دارای یک میکروفون جدید با نسبت سیگنال به نویز بالا (SNR)  هستند که نویز محیط را با درصد بالاتری کاهش می‌دهند و درعین‌حال نیز این ایربادها از الگوریتم جدیدی استفاده می‌کنند که گفتار را از نویز پس زمینه جدا می‌کند تا کیفیت گفتگو بهینه شود و نویز کاهش پیدا کند.

ال‌جی همیشه متعهد به ارائه یک تناسب راحت و بدون کاهش عملکرد است. در همکاری با آزمایشگاه فناوری طراحی ارگونومیک POSTECH کره جنوبی، جدیدترین ایربادها بادقت ارگونومیک و راحتی مداوم طراحی شده‌اند. تحقیقات گسترده‌ای روی گوش انسان انجام شده تا مشخص شود که چگونه می‌توان هدفون‌ها را به طور کاملا فیت قرار دارد و درعین‌حال، کمترین فشار روی گوش‌ها اعمال شود و امکان استفاده در موقعیت‌های مختلف مانند محل کار یا در حین تمرینات ورزشی را فراهم کند.

جدیدترین ایربادهای TONE Free بی‌سیم ال‌جی از  ماه می سال جاری میلادی در بازارهای جهانی عرضه می‌شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.