
به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، در نشست نمایندگان فعال در بیمههای مهندسی با مدیرعامل و مدیران شرکت، چالشها، مسائل و سایر موضوعات مرتبط به این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هر یک از نمایندگان به بیان مسائل خود پرداختند.
در این نشست، مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا ضمن قدردانی از تلاش خستگی ناپذیرکارکنان و شبکه فروش اظهار داشت: آموزش مستمر و تخصصی کارشناسان و شبکه فروش به منظور افزایش کیفیت فعالیت ها، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
مسعود بادین کاهش بروکراسی اداری در فرایندهای عملیاتی و همچنین ریسک سنجی و ارائه نرخ های واقعی در جذب پرتفوی را از اولویت های شرکت خواند و افزود: در بیمه های مهندسی نیاز داریم با شناسایی نیازهای واقعی مشتریان، محصولات جدید و کاربردی ارائه کنیم.
مدیرعامل بیمه آسیا در ارتباط با عملکرد بیمه آسیا در هشت ماهه امسال گفت: رشد بیش از ۷۰ درصدی پرتفوی و کاهش ۹درصدی نسبت خسارت، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، نشان می دهدکه این شرکت در راستای بهبود ترکیب پرتفوی و ریسک سنجی مناسب، به درستی عمل کرده است.
گفتنی است در نشست نمایندگان فعال در بیمههای مهندسی بیمه آسیا، غلامرضا سرلک، معاون فنی بیمههای اموال، بهروز ناظمی، معاون امور استانها و شبکه فروش و تنی چند از مدیران حضور داشتند.
این نشست در سالن اجتماعات ساختمان شماره ۷ بیمه آسیا برگزار شد.