×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرعامل بیمه ملت از تحقق پرتفوی ۳۰ هزارمیلیارد ریالی در آستانه نوروز خبرداد

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، اسماعیل دلفراز مدیرعامل شرکت ضمن بیان مطلب فوق با اشاره به اینکه تیم مدیریت در راستای اهداف کوتاه مدت خود به توسعه پرتفوی بیمه ای در راستای راهبردهای استراتژیک شرکت متعهد است، گفت: بر همین اساس در آخرین روزهای سال با ثبت رکوردی تازه توانستیم، طبق زمانبندی و برنامه ریزی منظم و اولویت بندی شده پرتفوی ۳۰ هزار میلیارد ریالی را برای نخستین بار در تاریخ فعالیت های این شرکت به ثبت رسانیم.

به گفته وی بر این اساس بیمه ملت با ثبت رکوردی تازه  نه تنها نسبت به تحکیم موقعیت کلی شرکت در بازار اقدام کرده، بلکه در عرصه فعالیت های رقابتی نیز توانسته دارای کارنامه قابل قبولی برای کلیه ذی نفعان باشد.

دلفراز اذعان دارد: مسلما دست یابی به اهداف عملکردی که توسعه پرتفو تا ۳۰ هزار میلیارد ریال را نشانه گذاری و محقق کرده یکی از معیارهای مطلوب برای ارزیابی عملکرد واقعی این شرکت به شمار می رود. به گفته وی البته شرکت در سال آینده نیز این روند رو به رشد را که با همکاری کلیه ارکان به دست آمده دنبال خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه استراتژیست ها معتقدند بیشتر فعالیت های ارزش آفرین سازمان ها حاصل همکاری بین وظیفه ای و ارائه راه حل های یکپارچه به ذی نفعان و مشتریان است، گفت: توسعه پرتفوی بیمه ملت را نه تنها باید در راستای توسعه اهداف مالی که منافع آن متوجه سهام داران، مشتریان، کارکنان و ذی نفعان داخلی است، ارزیابی کرد بلکه حاصل چنین عملکردی توسعه اطمینان و اعتماد در جامعه در راستای سیاست های دولت مردمی سیزدهم است.

دلفراز در ادامه افزود: ایجاد بستر مطمئن برای پوشش ریسک سرمایه گذاری ها پیامد مطلوبی است که نقش بیمه ملت را به عنوان یکی از ارکان هرچند کوچک در صنعت بیمه در تولید ناخالص داخلی افزایش خواهد داد و این تلاش ها برای پوشش ظرفیت های خالی کشور ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل بیمه ملت این موفقیت را نتیجه کار گروهی، تلاش، همدلی و جدیت همه‌جانبه کارکنان و شبکه فروش بیمه ملت دانست و افزود: کارنامه یکساله بیمه ملت، با تاکید بر اطمینان و حسن انتخاب بیمه‌گزاران در پی تلاش‌های بی‌وقفه در گذر از فرازها و فرودها با برنامه‌ریزی کلان در سطوح مدیریتی، اعتماد سهامداران، همدلی و آینده‌نگری هیات‌مدیره، تلاش همکاران در تمامی بخش‌ها و همت بلند شبکه فروش و نمایندگان نمایان‌گر حضور شرکت در بین شرکت‌های سه‌هزارمیلیاردی در صنعت بیمه است.

لازم به اشاره است که پرتفوی ۳۰ هزار میلیارد ریالی سال ۱۴۰۰ نسبت به پرتفوی ۱۴ هزار میلیارد ریالی سال ۱۳۹۸ بالغ بر ۱۱۰ درصد افزایش را نشان می دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.