×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرعامل تراکتور: پرسپولیس از ترس از دست دادن نایب قهرمانی ناجوانمردانه از زمین فرار کرد

به گزارش ایسنا، میر معصوم سهرابی در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور، اظهار کرد: اتفاقات رخ داده در جریان بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس توسط عده‌ای ناشناس و در جهت خراب کردن چهره هواداران تراکتور انجام شد. ما پیش از این در تبریز از تیم‌های مهم و بزرگی همچون سپاهان و فولاد و تیم‌های خارجی به بهترین شکل میزبانی کرده‌ و شعور، فهم و فرهنگ هوادارانمان را نشان داده‌ایم.

وی با بیان اینکه باشگاه تراکتور اتفاقات رخ داده را تایید نمی‌کند، افزود: سازمان لیگ نحوه برگزاری بازی‌ها را به شورای تامین استان‌ها واگذار کرده است، خوشبختانه باشگاه تراکتور چندین سال است که بلیط فروشی اینترنتی را راه‌اندازی و با متصل کردن سایت بلیط فروشی باشگاه به سامانه «ایران من» و رعایت ظرفیت تعیین شده از سوی شورای تامین استان، تمامی قوانین مرتبط با برگزاری بازی را رعایت کرده بود.

سهرابی خاطرنشان کرد: کنترل ورود افراد به داخل استادیوم نیز با باشگاه نبوده و اگر هوادارانی خارج از ظرفیت تعیین شده به ورزشگاه آمده بودند، ارتباطی به نحوه بلیط فروشی ما نداشت.

وی با انتقاد از رفتارهای تنش‌زای بازیکنان حریف، گفت: کجای دنیا بازیکنان حریف با حرکات دست و پرتاب کردن سنگ، به تماشاگران تیم میزبان توهین می‌کند؟ آقای ترابی با پرتاب سنگ باعث مصدومیت عبدالله ناصری شد و امید عالیشاه نیز به سمت هواداران ما سنگ پرتاب کرده و باعث تهییج سکوها و ایجاد تنش در بازی شد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور تأکید کرد: پس از اتفاقات رخ داده، بزرگان تراکتور به همراه سرمربی‌مان و نیروی انتظامی، توانستند جو سکوها را کنترل کرده و شرایط را برای پیگیری بازی آماده کنند؛ حتی نماینده فدراسیون و تیم داوری نیز با پیگیری بازی موافق بودند، اما اعضای تیم پرسپولیس در زمین بازی حاضر نشدند.

وی افزود: به نظرم پرسپولیسی‌ها دیدند که نمی‌توانند در داخل زمین رقیب تراکتور باشند و احتمال دریافت گل در دقایق باقی مانده وجود داشت،  از طرفی هم به دلیل اخراج دو بازیکن این تیم ( حامد پاکدل در زمین و سعید آقایی در رختکن)، برخلاف تصمیم داور و نماینده فدراسیون عمل کرده و در زمین حاضر نشدند.

سهرابی خاطرنشان کرد: ما در دو بازی اخیر در یادگار امام در حضور هواداران‌مان پیروز شده بودیم و روز گذشته نیز یک سر و گردن از رقیبمان بالاتر بودیم. معتقدم در شأن تیم پرسپولیس نبود که به خاطر ترس از دست دادن نایب قهرمانی، ناجوانمردانه از زمین فرار کند.

مدیرعامل باشگاه تراکتور مطرح کرد: ما تمامی مستندات اتفاقات بازی را از زوایای مختلف تهیه کرده و در اختیار متولیان امر قرار داده‌ایم. انتظار داریم فدراسیون فوتبال با بازیکنان مشکل آفرین پرسپولیس که همواره چنین رفتارهای ناشایستی را از خود بروز می‌دهند و همچنین عدم حضور پرسپولیسی‌ها در زمین، برخورد قاطع کند.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.