×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مدیرعامل پارک پتروشیمیایی افق هلدینگ خلیج فارس از منطقه ویژه اقتصادی پارسیان بازدید کرد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومى منطقه ویژه اقتصادى پارسیان؛ شهریاری مدیرعامل پارک پتروشیمیایی افق هلدینگ خلیج فارس به اتفاق هیئت همراه در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان حضور یافته و ضمن دیدار با دکتر علی اصغر علامه مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان از پروژه های زیرساختی، سرمایه گذاری و تاسیسات زیربنایی بازدید کردند.

محل احداث پارک متانول، پروژه های زیرساختی، تاسیسات آب شیرین کن، سایت شمالی و سایت جنوبی از جمله برنامه های بازدید این گروه بود.

دکتر علامه مدیرعامل منطقه ویژه پارسیان در این دیدار بیان داشت: این منطقه در در سال ۱۳۸۴ با عنوان منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر پارسیان فعالیت خود را آغاز کرد که طی ۱۳-۱۴ سال گذشته طرح‌هایی که شروع کرده بود، به کندی جلو رفت اما خوشبختانه طی دو سال اخیر با توجه ویژه وزارت صمت و ایمیدرو این پروژه‌ها که در تمامی حوزه‌های مد نظر ما تعریف‌شده‌اند، به طور متوازن و با شتاب بیشتری در حال پیشروی است.

مدیرعامل منطقه ویژه پارسیان بیان داشت: بندر پارسیان تنها بندر کشور است که صفر تا صد آن با تکیه بر توان داخل ساخته شده و بندری صددرصد ایرانی به شمار می‌رود؛ یعنی طراحی، مهندسی، اجرا و تامین مالی آن تماماً داخل کشور انجام شده و هیچگونه وابستگی به لحاظ دانش، اجرا و سرمایه به خارج از کشور ندارد. بندر پارسیان نخستین و تنها بندر تخصصی در حوزه معدن و صنایع معدنی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.