×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تجارت گردان | مدیرعامل پازارگاد: نیروهای آتش نشانی و ایمنی پتروشیمی در منطقه نمونه و برای ما غرورآفرین هستند

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت پازارگاد ، مراسم گرامیداشت روزآتش نشانی و ایمنی با حضور دکتر یاسری مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد، مدیران عامل شرکت های پتروشیمی منطقه  پارس، مدیران، روسا و مسئولین  HSE شرکت های منطقه در سالن کنفرانس شرکت پازارگاد برگزار شد .

این مراسم با تلاوت روحبخش قران کریم آغاز شد. در ادامه پیام وزیر نفت به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی قرائت شد، سپس دکتر ابراهیم یاسری مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد طی سخنانی  روز آتش نشانی و ایمنی را به شرکت کنندگان تبریک گفت.

مدیر عامل پازارگاد در بخشی از سخنان خود گفت:«نیروهای آتش نشانی و ایمنی پتروشیمی در منطقه نمونه و برای ما غرورآفرین هستند». دکتر یاسری پیشگیری را اصلی مهم قلمداد کرده و با تاکید بر این اصل اظهار داشت :«پیشگیری به عنوان یک ضرورت باید رعایت شود تا شاهد حادثه ای ناگوار نباشیم و امیدوارم سال ۹۸ سالی عاری از مخاطرات و حوادث باشد». دکتر یاسری ادامه داد:«امیدوارم ما ارتشی باشیم بدون جنگ برای برقراری امنیت وسلامت منطقه».

در ادامه این جلسه، «مهندس محمد رضا سمیعی» مدیر عامل شرکت پتروشیمی دماوند و جانشین مدیریت بحران منطقه، روز ایمنی و آتش نشانی را تبریک گفت و آتش نشانان را ناجیانی دانست که دیده نمی شوند. جانشین مدیریت بحران منطقه ادامه داد:«در شرایط اضطراری تنها کسانی که ،    می توانند در برخورد با حوادث اولین نفرات باشند، فرماندهان صحنه هستند که این فرماندهان کارکنان آتش نشانی و ایمنی هستند».وی خاطرنشان کرد:«توسعه صنایع نیاز به حفظ امنیت دارد و با اتکاء به اصل پیشگیری تنها راه ارتقاء دانش، روشها و برنامه های پیشگیری برای مبارزه با بحران های موجود است »

همچنین در این مراسم  مهندس مجیری رئیس HSE پتروشیمی منطقه پارس گزارش عملکرد این واحد را طی یکسال گذشته ارایه کرد.

پخش کلیپ، معرفی و تجلیل از نفرات و تیم های برتر مسابقات آتش نشانی منطقه با حضور مدیران از دیگر برنامه های این روز بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.