×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مدیرعامل پاکسان روز صنعت و معدن را تبریک گفت

متن کامل پیام به این شرح است؛

        روز ملی صنعت، معدن فرصت مناسبی است تا به همه صنعتگران کشورمان خصوصا شما پرسنل شریف و توانمند پاکسان یادآور شویم که حضور در جبهه صنعت و تولید افتخاری است که به تکاپو و تلاش نیاز دارد و تنها در سایه این تلاش و کوشش است که می توان به سربلندی ایران اسلامی امیدوار بود.

این روز را به یکایک شما همکارانم در شرکت پاکسان تبریک و تهنیت گفته و امیدوارم که بتوانیم چرخ های تولید را به درستی در ریل پیشرفت قرار دهیم و در دستیابی به هدف مان که همانا داشتن مجموعه ای توانمند و مقتدر است موفق عمل کنیم و بدانیم که موفقیت کشورمان در گرو پویایی تمام صنایعی است که در این کشور فعالیت می کنند.

در سالی که به تدبیر و درایتی توام با آینده ‌نگری از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به نام سال “تولید، مانع زدائی ها، پشتیبانی ها” مزین شده باید برای ایجاد مشاغل پایدار در جهت تولید موثر نیز قدم برداریم، تا شاهد سربلندی ایران عزیز باشیم.

بی‌شک کسب موفقیت‌های بی بدیل تلاشگران صنعت و معدن نشانه ای آشکار و مصداقی بارز از توسعه و پیشرفت چشمگیر فرزندان برومند این سرزمین است.

نام گذاری این روز، فرصت مناسبی است که به مهم ترین موتور محرکه اقتصاد با نگاهی اندیشمندانه و شگرف به امکانات و توانمندی هایمان نگاه کنیم و با تلاش شبانه روزی تهدیدها را به فرصت تبدیل نمائیم.

یقین داشته باشیم که «ما می توانیم».

                                                                                                                          حسن بقائی

                                                                            مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.