×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرعامل پست بانک ایران خبر داد: رشد ۲۲۱ درصدی سود خالص صندوق رفاه و تامین آتیه پست بانک ایران

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران بهزاد شیری رییس هیات امنای صندوق رفاه و تامین آتیه و مدیر عامل پست بانک ایران با اعلام این خبر گفت: تا پیش از سال ۹۷ دارایی های صندوق در بانک سپرده گذاری می شد ولی امروز با سرمایه گذاری متنوع به موسسه ای رسیده ایم که شخصیت حقوقی مستقل و کارآمد دارد.

وی با اشاره به اینکه دارایی های صندوق براساس صورتهای مالی منتهی به اسفند ۹۹ نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸، نزدیک به ۱۰۰ درصد رشد داشته است، تصریح کرد:  در افزایش ارزش روز دارایی ها نسبت به ارزش دفتری سرمایه گذاریها رشد ۴۵۰ درصدی را شاهد بوده ایم.

شیری با بیان اینکه در حال حاضر تمام ایرادات به اساسنامه پیشین صندوق برطرف شده و اساسنامه جدید تصویب و به ثبت رسیده است، ادامه داد: آیین نامه اجرایی و معاملاتی صندوق بر طبق آخرین مقررات و آیین نامه ها اصلاح شده است.

وی با تاکید بر اینکه صورت های مالی سال گذشته نشان می دهد که انتظارات از صندوق محقق شده است، افزود: عملکرد مالی صندوق نشان می دهد که فعالیت ها و سیاست درستی در صندوق اجرا شده و ارزش دارایی های صندوق به ۱۷۱ میلیارد تومان رسیده است.

رییس هیات امنای صندوق با اشاره به اینکه با تصویب صندوق ۴۰ درصد از  این سود بین اعضا تقسیم می شود، تصریح کرد: ۶۰ درصد دیگر پس از کسر بدهی احتمالی اعضا به مانده موجوی آنان اضافه می شود.

شیری با بیان اینکه به همکاران پیشنهاد می دهم پس از بازنشستگی ارتباط خود را با صندوق قطع نکنند، اظهار کرد: همکاران می توانند با ادامه عضویت در صندوق از مواهب جاری و آتی آن بهره مند شوند.

وی با تاکید اشاره به مصوبه سال ۹۸ صندوق برای تسویه بر اساس ارزش روز دارایی ها افزود: گزارش ها حاکی تدوین آیین نامه و ایجاد زیر ساخت های مناسب محاسبه ارزش خالص دارایی ها است و با تصویب آن در صندوق در سال جاری اعمال می شود. امیدواریم اولین موسساتی باشیم که خالص ارزش دارایی ها را برای اعضاء اجرایی می کند.

بر اساس این گزارش، جلسه هیات امنای صندوق رفاه و تامین آتیه کارکنان پست بانک ایران با حضورهیات امنا صندوق و رابطین استان ها به صورت ویدیو کنفرانس برگزار و  پس از قرائت گزارش هیات مدیره صندوق توسط مدیرعامل موسسه، صورت های مالی منتهی به پایان اسفند سال گذشته بررسی و تصویب شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.