×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۲۱ مهر , ۱۴۰۳
مدیرکل تعزیرات حکومتی: تلاش ایساکو در مقابله با قطعات تقلبی ارزنده است/ آمادگی برای گشت مشترک نظارتی با این شرکت

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایکوپرس- ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش و تامین کننده قطعات اصلی مورد نیاز دارندگان محصولات ایران‌خودرو، مبارزه با قطعات تقلبی و پدیده قاچاق را در راستای اجرای نقش مسوولیت اجتماعی به صورت گسترده دنبال می‌کند.
جلسات کمیته مبارزه با قاچاق کالای شرکت ایساکو به صورت منظم برگزار می‌شود و در نشست هفته جاری، مدیر کل امور تنظیم بازار سازمان تعزیرات حکومتی با حضور در این شرکت ضمن اطلاع از‌‌ اقدامات صورت گرفته در خصوص مبارزه با قطعات تقلبی، راهکارهایی در جهت بهینه‌سازی این امور ارایه کرد.
حسین ایزدی که در این بازدید در جریان اقدامات شرکت ایساکو در خصوص کشف مراکز زیرزمینی جعل و تولید قطعات و ملزومات تقلبی قرار گرفت، گفت: تلاش در این زمینه کاملا مشهود و ارزنده است و از آن‌جا که در معضل قطعات تقلبی هم مال مردم، هم امنیت آن‌ها مورد تعدی قرار می‌گیرد، هر یک قدم در مبارزه با این پدیده شوم بسیار مهم و لازم است.
وی یادآور شد؛ حتی اگر بتوانیم با شناسایی و جمع‌آوری قطعات تقلبی در بازار جان یک نفر را نجات بدهیم، اقدام بسیار ارزشمندی صورت گرفته و باید با تمام توان در این راه تلاش کنیم. 
ایزدی ادامه داد: ما با بهره‌مندی از همکاری تمامی نهادها و دستگاه‌های ذی‌ربط آمادگی داریم در قالب طرح گشت‌های مشترک همراه با شرکت ایساکو با تولید و توزیع قطعات تقلبی، قاچاق و احتکار کالا مبارزه و برخورد کنیم.
وی در پایان افزود: گزارش‌های ارایه شده، نشانگر آن است که شرکت ایساکو بحث شناسه کالا و کد رهگیری قطعات را با جدیت انجام داده و پیگیری می‌کند و از شرکت‌‌های پیشرو در زمینه اتصال به سامانه جامع تجارت وزارت صمت است.
ایزدی ضمن تاکید بر این که با توجه به حجم قطعات مجموعه، شناسه‌دار شدن تمام اقلام، اقدام بسیار مهم و عظیمی است، گفت: هر چه بیش‌تر در این مسیر تلاش صورت گیرد، باز هم جا برای کار هست. اطمینان داریم با کار کارشناسی و اصولی و همکاری صحیح، گام‌های بزرگی برای کوتاه کردن دست سودجویان از بازار قطعات یدکی و لوازم خودرو به نفع هم‌وطنان برخواهیم داشت.
در این نشست، سعید محمودخانی، عضو موظف هیات مدیره و رییس کمیته مبارزه با قاچاق کالای ایساکو، گفت: شرکت ایساکو در راستای حفظ امنیت هم‌وطنان و از سویی حفظ اعتبار و هویت نشان تجاری خود، مبارزه با قطعات تقلبی را با جدیت در دست اجرا دارد و کشف چند ده فروشگاه غیر مجاز و کارگاه توزیع و تولید قطعات تقلبی و هزاران قطعه مجعول و بسته‌بندی مشابه‌سازی شده در اقصا نقاط کشور، نشان دهنده‌ عزم جدی شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو و دستاورد همکاری این مجموعه با مسوولان امر است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.