×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرکل حراست بانک دی منصوب شد

تجارت گردان | مدیرکل حراست بانک دی منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک دی، در مراسمی که با حضور دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی، دکترعلی زینبی، رییس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران، مرتضی صادقی، معاون حفاظت فیزیکی مرکز حراست بنیاد، سعید پورطولابی، معاون حراست بانک مرکزی،اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران بانک دی برگزار شد، حمدالله محمدی به عنوان مدیرکل حراست بانک دی معرفی شد.
بر اساس این گزارش، کریمی در این مراسم ضمن معرفی جعفر محمدی به عنوان مدیرکل حراست بانک دی سوابق و تجارب ایشان را ارزنده و راهگشا برای بانک دی دانست و گفت: در آغاز فعالیت هیئت مدیره در بانک دی با مشکلات عدیده ای مواجه بودیم که با لطف خداوند و به کار گیری نیروهای متخصص و صاحب تجربه موفق شدیم در مدت زمان کوتاهی نتایج قابل قبولی را برای بانک رقم بزنیم و فرصت همکاری با آقای محمدی موجب آرامش خاطر بیشتری برای مجموعه بانک دی خواهد بود.
مدیرعامل بانک دی در این مراسم با اشاره به موفقیت ها و دستاوردهای بانک دی گفت: همکاران بانک دی به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا با ارائه خدمات ارزنده به جامعه هدف و ایجاد تنوع در سبد محصولات، بانک را به جایگاه شایسته آن رسانده و زمینه رضایت هر چه بیشتر سهامداران و ذینفعان را فراهم آوریم.
کریمی ضمن قدردانی از حمایت های بنیاد شهید و امور ایثارگران از بانک دی، حضور مهندس سعید اوحدی را در مجموعه بنیاد برای بانک مغتنم دانست و ابراز امیدواری کرد بانک دی بتواند با تداوم حمایت ها و تلاش مضاعف کارکنان جوان و با انگیزه، رسالت خود را در خدمت رسانی هر چه مطلوب تر به خانواده معزز شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری به انجام برساند.
مدیرعامل بانک دی، دارایی های ارزشمند بانک، سهامداران و جامعه هدف، چابکی و سرمایه انسانی جوان و پویا را امتیازات منحصر به فرد بانک دی دانست و گفت: یقین دارم با بهره گیری مناسب از ظرفیت ها و فرصت های بانک ارزش آفرین دی می توان به آینده روشن این بانک امیدوار بود و تمام تلاش کارکنان این بانک برداشتن گام های موثر در راستای اهداف بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
در ادامه این جلسه علی زینبی، رییس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران ایجاد امنیت روانی برای کارکنان را مهم ترین عامل در افزایش میزان بهره وری و رضایت مشتریان دانست و گفت: نقش حراست، صیانت از همکاران است و باید با برخوردی رئوف و دوستانه زمینه آرامش روانی همکاران را فراهم آورد و برای حل مشکلات آنان اقدام کرد تا همکاران بتوانند با انتقال این آرامش به مشتریان زمینه تکریم هر چه بیشتر آنان را ایجاد کنند.
زینبی با تاکید بر استفاده از ابزارهای نظارتی دقیق برای جلوگیری از بروز مشکلات گفت: تسلط به شیوه های بازاریابی و ارتباط موثر با مشتریان و اعمال صحیح بهداشت اعتباری و کار تیمی منسجم زمینه موفقیت هر چه بیشتر بانک را فراهم می آورد.
در ادامه این مراسم، سعید پورطولابی، معاون حراست بانک مرکزی نیز با اشاره به ضرورت نهادهای نظارتی و نظارت بر نحوه عملکرد کارکنان یک سازمان گفت: اگر نظارت کافی بر عملکرد همکاران وجود داشته باشد، کارکنان با ارامش بیشتری به فعالیت ادامه خواهند داد و جلوی بروز تخلف از سوی همکارانی که خدای ناکرده زمینه انجام تخلفات را دارند نیز گرفته می شود و میزان تخلفات در یک سازمان به حداقل ممکن می رسد.
جعفر محمدی، مدیرکل حراست بانک دی نیز ضمن قدردانی از حسن اعتماد مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، فرصت همکاری با بانک دی را مغتنم دانست و گفت: امیدوارم با اقدامات و تحولاتی که در این حوزه ایجاد می کنم بتوانم پاسخگوی این اعتماد باشم و گام موثری در مسیر تحقق اهداف و صیانت از بانک ارزش آفرین دی بردارم.
محمدی با بیان این که حراست، وظایف خطیری را بر عهده دارد گفت: هنر حراست، شناسایی زمینه انحرافات و جلوگیری از بروز آن است و باید بتواند با صیانت از همکاران، آرامش را در بانک ایجاد کند و مانند مشاوری امین و بازویی قدرتمند، مدیران بانک را یاری رساند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.