×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیریت هوشمندانه و قوی شرکت مس جهش تولید را محقق می کند

تجارت گردان | مدیریت هوشمندانه و قوی شرکت مس جهش تولید را محقق می کند


به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، محمدرضا بهرامن رئیس خانه معدن ایران در گفت‌وگو با مس‌پرس گفت: ما به‌عنوان یک تشکل معدنی صنعت مس را با توجه به خاص بودن و استراتژیک بودنش در کشور و بازارهای جهانی رصد می‌کنیم و نگاه ما این است که در مجموعه مس دکتر اردشیر سعدمحمدی با یک مدیریت هوشمندانه و قوی خواستار تحقق جهش تولید در صنعت مس است.

به گزارش مس پرس، بهرامن با بیان این مطلب افزود: ما به‌عنوان یک تشکل همیشه قدردان شرکت مس بودیم چراکه این شرکت یک مجموعه به تمام معنا مهندسی است و مسائل خودش را در درون مجموعه به‌طور کامل مدیریت می‌کند و با رویکرد که در توسعه و افزایش تولید دارد نقش امانت‌داری را برای سهامدارانش به‌طور کامل ایفا می‌کند.
بهرامن تصریح کرد: اگر شرکت مس در سال ۹۸ موفق بود مدیون حرکت دقیق مطابق با برنامه بود و حتی  در سال گذشته شاهد این بودیم که شرکت مس از نقشه راه صنایع معدنی که مصوب مجلس و دولت است جلوتر بود.
رئیس خانه معدن ایران با بیان این‌که در سال گذشته برنامه‌های اکتشافی شرکت مس خیلی خوب اجرا شد اظهار داشت: همچنین در سال گذشته شاهد بهره‌برداری از یکسری برنامه‌‌های توسعه‌ای شرکت مس بودیم که منجر به افزایش ظرفیت تولید مس شد و بخشی از برنامه‌های افزایش تولید در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی تأکید کرد:  به‌طورقطع جهشی تولیدی که انتظار داریم رخ بدهد در صنعت مس با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که دارد انجام خواهد شد.
بهرامن بابیان این‌که پیشنهاد ما به‌عنوان یک تشکل معدنی این است که شرکت مس در زیربناها سرمایه‌گذاری بیشتری کند گفت: با موفقیت و رشد شرکت مس طبیعتاً شرکت‌های صنایع پایین‌دستی مس نیز موفق می‌شوند و رشد بیشتری خواهند داشت.
رئیس خانه معدن ایران با قدردانی از نگاه مثبت دکتر سعد محمدی به مجموعه‌های پیمانکاری صنعت مس گفت:  خوشبختانه در سال جاری و برای تحقق برنامه‌های جهش تولید هماهنگی‌های خوبی بین شرکت مس و مجموعه‌های پیمانکاری و بخش خصوصی ایجاد شده است تا برنامه‌های تولیدی و توسعه‌ای تحقق کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.