Categories: بانک و بیمه

مدیر عامل، برنامه های آتی بیمه آسیا را تشریح کرد: بیمه آسیا تا ۱۴۰۰

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین ،نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا با اظهار امیدواری نسبت به تداوم موفقیت های بیمه آسیا در سال ۱۳۹۹، گفت: تولید ۷۵ هزار میلیارد ریال حق بیمه در پایان سال ۱۳۹۹ یک برآورد علمی و حرفه ای است که با تدابیر مدیریت ارشد و همت و تلاش خانواده بزرگ بیمه آسیا  محقق خواهد شد.
مدیر عامل بیمه آسیا عرضه محصولات جدید بیمه ای را ضروری دانست و اظهار داشت: بررسی و اجرای طرح های تحقیقاتی و محصولات جدید و پشتیبانی از طرح های جدید بیمه ای با همکاری بین رشته ای مدیریت های فنی و اهتمام کارشناسان، از برنامه های بیمه آسیا در سال ۱۳۹۹ است.
نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا ارتقای سطح توانگری شرکت و تقویت شبکه فروش را یکی از اولویت های این شرکت برشمرد و بیان داشت: با استقرار نظام و استاندارد های مرتبط با امور مشتریان ، توسعه محصولات با شناسایی نیاز مشتریان و ایجاد مزیت رقابتی در بازار و گسترش و ارتقای مسیرهای ارتباط با مشتری و جایگاه مشتری و رسیدگی به شکایات، امیدواریم شاهد تحولات اساسی در حوزه مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع در بیمه آسیا باشیم.       
مدیر عامل بیمه آسیا با تصریح افزایش فروش بیمه های خرد و انعقاد قراردادهای گروهی در جهت  توسعه بازار و تقویت برند شرکت ،گفت: اصلاح ترکیب پرتفوی بیمه ای و توسعه فروش در بیمه های با سود مناسب و پالایش پرتفوی زیانده، مواردی است که با رصد بازار بیمه کشور و بررسی های فنی در دو حوزه بیمه های اشخاص و اموال باید مورد توجه قرار گیرد.
مسعود بادین بهبود فرآیند نظارت ها به منظور حصول اطمینان از صحت روند امور در راستای اهداف و برنامه های شرکت را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: برهمین مبنا، ایجاد ساز و کار مناسب در جهت افزایش اطمینان بخشی به گزارشات و شفافیت اطلاعات در بخش های مالی و فنی از برنامه های مدون بیمه آسیا است.
نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا با اشاره به اینکه سرمایه انسانی ،رکن اساسی شرکت های بیمه است،گفت: ارتقای سطح دانش و مهارت کاری کارکنان و شبکه فروش برای خدمت رسانی بهتر و افزایش سطح رضایت مشتریان ،ارتقای سطح بهره وری منابع انسانی، افزایش توانمندی کارکنان و توسعه آموزشهای کاربردی و اثربخش وتشکیل ساختار سازمانی مناسب به منظور تسریع در فرآیندهای صدور و خسارت به عنوان اولویت های بیمه آسیا در حوزه سرمایه انسانی در سال ۱۳۹۹مطرح می باشد.
مسعود بادین با تصریح لزوم حرکت به سمت الکترونیکی شدن خدمات بیمه ای ،بیان داشت: توسعه و ارتقای نرم افزارهای بیمه ای مطابق با استاندارد و آیین نامه بیمه مرکزی و انجام تمهیدات لازم برای  پیاده سازی و اجرای استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی ،موارد مورد نظر مدیریت ارشد بیمه آسیا است که در سال ۱۳۹۹به جد پیگیری خواهد شد.
نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا با اشاره به انعقاد قرار داد با بیش از ۴۰۰بیمارستان و مراکز درمانی در سراسر کشور ،اظهار داشت: توسعه سامانه صماد (صدور معرفی نامه آنلاین درمان) و شبکه ملی کارشناسان برخط بیمه های درمان بیمه آسیا در سراسر کشوراز برنامه های پیش بینی شده بیمه آسیا در بخش درمان است که امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده بتوانیم ارائه خدمات بیمه ای  مجازی  به بیمه شدگان را  محقق سازیم. 

فتحنایی

Recent Posts

بررسی چالش‌ها و راهکارهای توسعه صنعت پتروشیمی در دیدار مدیرعامل پتروشیمی اروند با نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی

نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل پتروشیمی اروند در نشستی مشترک…

4 ساعت ago

آغاز به کار غرفه پست بانک ایران در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوکس ۲۰۲۴ کیش با حضور رئیس هیات مدیره بانک و هیات همراه

یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه، خصوصی سازی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور کیش…

4 ساعت ago

بازدید دکتر صیدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از غرفه پست بانک ایران در اینوکس ۲۰۲۴

دکتر حجت الله صیدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در روز دوشنبه ۱۴ آبان…

4 ساعت ago

هلدینگ بانک تجارت، تفاوت‌ها را در کیش اینوکس ۲۰۲۴ رقم می‌زند

بانک تجارت به‌همراه هلدینگ مالی خود ازجمله شرکت بیمه تجارت‌نو، به‌عنوان حامی برگزاری کیش اینوکس…

4 ساعت ago

دریافت شماره شبا از طریق تلفن گویا و صفحات سایت بانک ملی ایران

مشتریان گرامی برای دریافت شناسه شبا با شماره‌گیری تلفن گویای ۰۹۶۲۲ و وارد کردن شماره…

4 ساعت ago

معرفی جدیدترین محصولات و خدمات بانک ملت در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

جدیدترین محصولات و خدمات بانک ملت در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه به بازدیدکنندگان از…

4 ساعت ago