×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش ایسنا، بابک مرادی بازیکن تیم فوتبال هوادار در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) تیمش در جمع خبرنگاران گفت: همه چیز خوب است. خود را برای بازی مقابل آلومینیوم آماده می‌کنیم.

او درباره کار کردن با ساکت الهامی گفت:‌ او یک مربی بزرگ است. من با مربیان بزرگی کار کردم اما الهامی یک سرمایه ملی است و باید از او  حمایت شود. او یک مربی فنی است و هر بازیکنی که با او کار کرده است، از او چیزهای مختلفی یاد گرفته است.

مرادی درباره حضور مسعود شجاعی در این تیم گفت: خیلی خوشحال هستیم. به آقا مسعود خوش آمد می‌گویم. او بزرگ فوتبال ما است.  امیدوارم او به تیم کمک کند و ما از او یاد بگیریم.

بازیکن تیم فوتبال هوادار در پاسخ به این سوال چقدر امیدوار هستی ساکت الهامی با هوادار، قهرمانی رقابت‌های جام حذفی را به دست بیاورد؟ گفت: تیم ما جوان است. درست است الهامی ۲ جام حذفی به دست آورده است اما ما بازی به بازی پیش می‌رویم. ساکت الهامی در جام  حذفی، خوب بلد است ترکیب بچیند و امتیاز بگیرد و به دور بعدی صعود کند. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدوارم خود را در فینال جام حذفی ببینیم.

او درباره تقابل تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: آلومنییوم تیم خوب و با احترامی است. رحمتی مربی خیلی خوبی است اما ما در هر بازی برای ۳ امتیاز می‌جنگیم. با اینکه تیم جوانی هستیم اما تیم خیلی خوبی از نظر فنی هستیم. در برخی بازی‌ها بدشانسی آوردیم اما نیم‌فصل دوم، نیم فصل تیم هوادار است.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.