×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مراسم تجلیل از عوامل اجرایی پروژه هیپ لیچینگ مس سونگون برگزار شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از مس پرس، حسنعلی حق‌شناس، مدیرعامل شرکت کانی مس در این مراسم با اشاره به اهمیت پروژه هیپ لیچینگ مس سونگون، بیان کرد: شرکت کانی مس در راستای کاهش هزینه‌های این پروژه در سال گذشته موفق شد تا با اتخاذ استراتژی‌های کاربردی و ارتباط با پیمانکاران کوچک، میزان سرعت پیشرفت پروژه را به طور چشمگیری افزایش و هزینه‌های مربوطه را کاهش دهد.

محسن یزدانی‌، مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی مس در ادامه این مراسم، ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل شرکت کانی و تمام عوامل اجرایی، عنوان کرد: شرکت کانی مس با دردست‌داشتن پروژه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای متعدد، به نقطه عطفی در تاریخ خود دست‌یافته است.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت با اجرای این پروژه‌ها، سبب ایجاد توازن در زنجیره تولید و ارزش‌آفرینی بیشتر برای شرکت ملی صنایع مس ایران خواهد شد. به همین دلیل شرکت کانی مس باید همواره توسعه و گسترش توانمندی‌های خود را در دستور کار داشته باشد.

بر اساس این گزارش، پروژه هیپ لیچنیگ سونگون علاوه بر تولید سه هزار تن مس کاتدی در سال از خاک‌های کم‌عیار منطقه سونگون، منجر به اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم در منطقه خواهد شد. همچنین یکی از مهم‌ترین دستاوردهای اجرای پروژه، رفع معضل باطله‌های معدن مس سونگون بوده که در نتیجه به افزایش تولید مس کاتد منجر می‌شود.

در پایان این مراسم از عوامل اجرایی این پروژه به شرح زیر با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از سوی مهندس یزدانی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.