×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تجارت گردان | مراسم تودیع و معارفه مدیریت منطقه خوزستان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان، این جلسه با قرائت آیاتی از قرآن کریم و پس از آن پخش سرود ملی آغاز شد. امامی در سخنانی از زحمات بک کردی و خدمات شایانی که وی طی مدت مدیریت خود در بانک انجام داده بود تقدیر کرده و ایشان را جهت ایراد سخنرانی به جایگاه دعوت نمود.

سپس بک کردی در جایگاه حاضر و ضمن خوش آمدی گویی به بی نظیر معاونت امور بانکی به ایراد سخنرانی پرداخت. وی ضمن بازگو نمودن سیر صعودی که بانک تا به امروز طی نموده و ارایه خلاصه گزارش امور انجام پذیرفته در زمان مدیریتشان، در پایان از زحمات یکایک همکاران استان و مدیران ارشد بانک سپاس گذاری و همچنین برایامامی آرزوی موفقیت نمود. سخنرانی وی با تشویق حضار به پایان رسید.

  در خاتمه بی نظیر ضمن قدردانی از عملکرد مثبت استان خوزستان بویژه، بک کردی و حساسیت های وی در امور مدیریتی و اعتباری؛ عملکرد استان را مطلوب ارزیابی کرد. وی همچنین افزود: مساله ادغام نباید تاثیری در عملکرد کارکنان داشته باشد بلکه باید بیش از پیش در پیشبرد اهداف بانک تلاش نمایند در نهایت معاون امور بانکی ضمن اعلام پیام تشکر دکتر عسکرزاده به آقای بک کردی و اهداء لوح تقدیر وی را تودیع و همچنین برای مصطفی امامی آرزوی موفقیت در پست سازمانی جدید را داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.