Categories: نفت و انرژی

مراسم تکریم و معارفه سرپرست حراست شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان؛ علیرضا دامغانی رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران در این مراسم با اشاره به جایگاه مهم حراستها در سازمانها گفت: برقراری امنیت، پیشگیری، برقراری نظم و انضباط، حفاظت از تجهیزات و تاسیسات و نیروی انسانی از وظایف اصلی این‌مجموعه است.
 وی افزود؛ تغییرات در سازمان ها امری طبیعی و براساس دستورالعمل های سازمانی صورت می گیرد و امروز هم خوشحال هستیم که یکی از نیروهای جوان و متخصص در این حوزه استراتژیک و حساس منصوب شدند.
 
رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران در ادامه ضمن معرفی آقای مصطفی سواری رئیس جدید حراست شرکت نفت و گاز اروندان از خدمات و تلاشهای ارزشمند آقای حمید خادمی در دوران عهده داری مسئولیت این واحد تقدیر و تشکر کردند و برای ایشان در مسئولیت‌های محوله آرزوی موفقیت نمودند.

در ادامه این نشست، عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، ضمن خرسندی از انتخاب سرپریت جدید حراست و تقدیر از پیگیری ها و تلاشهای آقای دامغانی در انتخاب آقای مصطفی سواری ایشان را فردی انقلابی، جوانان، فساد سیز و تحول گرا و دارای سابقه حراستی دانست و برای ایشان آرزوی موفقیت نمودن.
 عذاری اهوازی، با بیان اینکه مدیران و روسای حراست چشم مدیر عامل و مشاور امین و دلسوز باید باشند، تامل و ارتباط خوب با سایر مدیریت ها و سازمانهای بیرونی را بسیار مهم دانستند.

 مدیرعامل شرکت نفت گاز و اضافه کرد موفقیت حراست در گروی تعامل و همکاری درون و برون سازمانی و همچنین استفاده از امکانات، تجهیزات و نیروهای متخصص دانست.

عذاری اهوازی در پایان ضمن تشکر از زحمات اقای حمید خادمی در مدت تصدی مسئولیت امور حراست، ایشان را فردی بسیار سالم و کاری دانستند و در این مدت کوتاه که عهده دار این جایگاه بودند در این راستا اقدامات بسیار ارزنده ای انجام دادند و برای ایشان در مسولیت فعلی رئیس حراست پرسنلی آرزوی موفقیت نمودند.

همچنین حمید خادمی سرپرست حراست سابق ضمن تشکر از حسن اعتماد آقای عذاری اهوازی و آقای دامغانی انتخاب ایشان برای عهده داری مسئولیت حراست تشکر نمودند و برای آقای سواری به عنوان سرپرست جدید ارزوی موفقیت نموده و از همیاری مدیریت ها و مجموعه کارکنان ویژه کارکنان تلاشگر اداره حراست تشکر و قدردانی کرد.

مصطفی سواری سرپرست جدید حراست شرکت نیز با ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان از حسن اعتماد مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران از خدمات آقای خادمی در دوران تصدی امور تشکر و قدردانی نمودند.

سرپرست جدید حراست شرکت  نفت و گاز اروندان با بیان اینکه کار حراست مچ گیری نیست، تعامل و همیاری با کلیه مدیریت ها را از مهمترین برنامه های خود خواند و از همه حضار برای تحقق اهداف حراست طلب کمک و یاری نمودند و از خداوند منان برای عاقبت بخیری و رضایت از عملکرد خود و زیرمجموعه طلب دعا و مغفرت نمودند.

فتحنایی

Recent Posts

دستور حذف گزینه «عجله دارم» در تاکسی های اینترنتی به قوت خود باقی است

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی درباره اظهارات معاون مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب…

4 ساعت ago

عرضه ۳۰ دستگاه کامیون کشنده فاو در بورس کالا

تالار خودرو بورس کالا یکشنبه ۳ تیر میزبان عرضه ۳۰ دستگاه کامیون کشنده فاو متعلق…

4 ساعت ago

خرید تضمینی ۴.۷ میلیون تن گندم در فصل بهار

طبق اعلام مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی، بر اساس گزارش سامانه شرکت بازرگانی دولتی…

4 ساعت ago

لهستان ۱ – ۳ اتریش/ فقط معجزه یاران لواندوفسکی را در جام نگه می‌دارد + فیلم

تیم ملی اتریش موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد لهستان عبور کند.

4 ساعت ago

تاکید ایران بر ۷ محور مهم برای تقویت همکاری‌های مشترک درسازمان شانگهای

وزیر نیرو گفت: ایران با توجه به آینده انرژی، بر اهمیت محورهایی چون ایجاد بازار…

4 ساعت ago

کاهش قیمت سکه؛ افزایش قیمت طلا!

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به نوسانات در بازار سکه و طلا…

4 ساعت ago