×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج فولاد اکسین خوزستان/مهندس محمدی: ضرورت ترویج تفکر و فرهنگ بسیجی/رشد تولید فولاد اکسین با تفکر بسیجی و انقلابی و روحیه جهادی حاصل شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از خبرنگار روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، یکشنبه ۱۶ مهرماه ۱۴۰۲ مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور مدیرعامل و هیات مدیره شرکت، فرمانده حوزه مقاومت شهید بقایی و اعضاء شورا و جمعی از مدیران بسیجیان فولاد اکسین برگزار شد.

مهندس علی محمدی در حاشیه این مراسم، ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار کرد: حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) همواره بر نقش اثرگذار بسیج در کشور تاکید داشته داشته اند و فرموده اند کشوری که تفکر بسیجی ندارد مشکلات زیادی را نیز متحمل می شود.

وی با بیان اینکه با تفکر بسیجی می توان بحران ها را به راحتی پشت سر گذاشت، افزود: اهمیت حضور بسیج مطابق با نیاز جامعه است و از گذشته تاکنون در بحران های کشور و نیازهای جامعه نقش آفرینی کرده است.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ادامه داد: حضور بسیج در سیل، زلزله، مناطق محروم، خدمت به زوار اربعین و حتی در دفاع از حرم گوشه ای از اهمیت بسیج و بسیجی است.

وی با بیان اینکه امروز درخت تنومند بسیج به خوبی رشد کرده است، گفت: درخت بسیج، به قدری بزرگ و تنومند شده که شاخه و برگ آن در کشورهای همسایه به عنوان جبهه مقاومت، دارای ریشه ای عمیق شده و در برابر استکبار مبارزه می کند.

محمدی، بهترین نقشی که بسیج می تواند داشته باشد را بحث جهاد تبیین عنوان کرد و اذعان داشت: حضرت آقا بارها فرموده اند بهترین ماموریت بسیج، جهاد تبیین و روشنگری در برابر دروغ پراکنی و جوسازی های دشمن است.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان افزود: در حوزه بسیج شرکت فولاد خوزستان و پایگاه بسیج فولاد اکسین، اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و باید از ظرفیت شرکت ها به منظور اجرای برنامه های بسیج استفاده شود و با تمام توان از برنامه های بسیج پشتیبانی می کنیم.

وی اظهار کرد: بسیج یکی از نهادهای مهم در شرکت ها است که ارتباط مستقیم با پرسنل دارد، به همین جهت باید در کنار برنامه های ابلاغی، برای خانواده کارکنان نیز برنامه داشته باشد.

محمدی تاکید کرد: امسال در شرکت فولاد اکسین خوزستان با همین تفکر بسیجی و انقلابی، رکوردهای خوبی ثبت شد به طوری که در ۶ ماهه ابتدایی سالجاری سوددهی ۷٠ درصد و تولید نیز ۲٠درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش یافت.

وی افزود: این ثبت رکوردها و افزایش تولید و سوددهی، جز با روحیه بسیجی، انقلابی و جهادی بدست نمی آمد و همه این ها نشان می دهد که بسیج بسیار خوب عمل کرده و توانسته روحیه جهادی و انقلابی را در میان پرسنل ایجاد کند.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان تصریح کرد: با تزریق تفکر بسیجی و انقلابی و روحیه جهادی، می توان در این جهاد اقتصادی و سنگر تولید، به فرمایشات رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) مبنی بر رشد تولید عمل کرد و مهمتر از آن، حفظ این روحیه است.

لزوم تقویت و توسعه بسیج در صنایع فولادی خوزستان

در ادامه فرمانده حوزه مقاومت شهید بقایی گفت: اهداف ناحیه بسیج شهید بقایی و در ذیل آن، پایگاه مقاومت بسیج شرکت فولاد اکسین خوزستان، تبیین گام دوم انقلاب، تحقق ارتش بیست میلیونی و همچنین تقویت و توسعه بسیج در بخش صنایع فولادی خوزستان است.

وی با بیان اینکه هر جایی که کار انقلاب بر زمین ماند بسیج حضور فعال داشت، افزود: باید با دیدگاه بسیجی در جهت رشد و توسعه صنعت فولاد در استان تلاش کرد و زمینه نیز برای حضور حداکثری کارکنان در پایگاه بسیج شرکت فراهم شود.

پاسدار مهدی علیدادی همچنین از توجه مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان به بسیج و تفکر بسیجی تقدیر کرد و اذعان داشت: از فرمانده پیشین پایگاه که زحمات بسیاری در این حوزه کشیدند تشکر می کنم و بی شک از ظرفیت وی در شورای بسیج حوزه استفاده می شود.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای فرمانده سابق پایگاه بسیج شرکت، از حمایت ویژه حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی از فرمانده جدید پایگاه در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهپری اسلامی، خبرداد.

در پایان مراسم تکریم و معارفه، از سوی پاسدار مهدی علیدادی و علی محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان حکم فرماندهی پایگاه بسیج شرکت فولاد اکسین خوزستان به حیدر قنبری تفویض و با اهدای لوح از خدمات ابوالفضل حسین زاده تقدیر شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.