×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مربی تراکتور: شجاعی هر زمانی که نیاز باشد وارد میدان خواهد شد

علی نیکبخت روز پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های تراکتور و پیکان، خاطرنشان کرد: فردا بازی سختی با تیم پیکان داریم، چون آنها از کادر فنی خوبی بهره مند هستند و امسال هم شروع خوبی در لیگ برتر داشتند.

وی اضافه کرد: نقاط ضعف و قوت تیم مقابل را آنالیز کردیم و دراین خصوص برنامه‌های خاصی داریم.

وی با بیان اینکه امیدوارم فردا بتوانیم با انجام یک بازی زیبا و جوانمردانه، سه امتیاز را کسب کنیم، اضافه کرد: مسعود شجاعی در ۲ هفته گذشته نشان داده که علاوه بر اینکه بازیکن بزرگی است، در مربیگری نیز هوش بالایی دارد و می‌تواند در آینده مربی موفقی باشد.

نیکبخت با انتقاد از فشردگی دیدارهای لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: اگر تیم‌ها زمان کافی بین دو بازی داشته باشند، فوتبال‌مان هم پیشرفت می‌کند ولی اکنون فشار بر روی تیم‌ها زیاد است و ما مجبور هستیم بین بازی‌ها یک روز نیز به بازیکنان استراحت بدهیم.

وی با اشاره به اینکه شرایط لیگ برای همه تیم‌ها یکسان است، گفت: تیم ما با تغییراتی مواجه شده است و برای رسیدن به اهداف‌مان نیاز به زمان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه هماهنگی بین بازیکنان کمی زمان‎‌بر خواهد بود، افزود: ما دوست داریم یک فوتبال روان، تماشاگر پسند و همراه با کسب سه امتیاز را به نمایش بگذاریم، اما ما برای دیدار مقابل پیکان برنامه‌های خاص خودمان را داریم.

مربی سرخ پوشان تبریز در مورد بازیکنان غایب تراکتور در مصاف با پیکان، عنوان کرد: فردا محمدرضا خانزاده و محمد خرم الحسینی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار سرمربی تیم پیکان به دلیل تاخیر پرواز به نشست خبری قبل از بازی تیم های تراکتور و پیکان نرسید. 

دیدار تیم های تراکتور و پیکان از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال فردا جمعه از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه یادگار  امام(ره) تبریز برگزار خواهد شد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.