×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
مربی تیم تراکتور: دربی تبریز بی حاشیه بود

علی نیکبخت شامگاه یکشنبه در نشست خبری بعد از بازی تیم های ماشین سازی و تراکتور افزود: بازیکنان ما خواسته‌های کادر فنی را به خوبی انجام دادند ما در نیمه نخست به دنبال حفظ توپ و مدیریت بازی بودیم تا بتوانیم از افت بدنی احتمالی تیم ماشین سازی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه امروز خوشحالم که توانستیم مزد برتری‌مان را بگیریم، اضافه کرد: با کسب سه امتیاز بازی امروز تا حدودی جایگاه تیم در جدول بهبود یافت.

مربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به سوالی مبنی بر کم گل بودن دیدارهای لیگ برتر، عنوان کرد: مشکل گلزنی در همه تیم‌ها وجود دارد و هنوز تیم‎های زیادی به هماهنگی کامل نرسیده اند.

وی اظهار کرد: برای اینکه یک تیم به هماهنگی تاکتیکی برسد، زمان خواهد برد و ما در حال کار کردن بر روی خطوط مختلف هستیم .

کمترین حق بازیکنان ماشین سازی تساوی بود

محمد سعید اخباری در نشست خبری پس از بازی دربی تبریز اظهار کرد: امروز همه شاهد بودیم که بازیکنان ماشین سازی تمام تلاش خودشان را برای برد و موفقیت انجام دادند ولی همانطور که می دانید این قانون فوتبال است که اگر قدر موقعیت های به وجود آمده را ندانید نمی توانید به پیروز شوید.

مربی تیم فوتبال ماشین سازی با بیان اینکه نتیجه دربی امروز هیچ چیز از ارزش های بازیکنانش را کم نمی کند، خاطرنشان کرد: با توجه به دوندگی بازیکنان ماشین سازی در میدان معتقد هستم تعداد موقعیت های ما نسبت به تیم تراکتور بیشتر بود.

اخباری اضافه کرد: امروز ما نسبت به بازی های هفته های قبل خوب بازی کردیم و هم نقاط قوت تیم تراکتور را از کار انداخته بودیم و هم از لحاظ روحی و انگیزشی در حد عالی بودیم ولی نتیجه بازی به ضرر ما تمام شد.

وی عنوان کرد: مطمئن باشید تیم ماشین سازی با این تلاش در لیگ باقی خواهد ماند و با کسب سه امتیاز در بازی های بعدی روند بهتری خواهد داشت .

اخباری با اشاره به اینکه مقصر نتیجه بازی امروز من مربی هستم که نتوانستم بازی را مدیریت کنم، اظهار کرد: بازیکنانم باید به فکر بازی آینده باشند.

تیم ماشین سازی امروز مقابل تیم همشهری خود تراکتور با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد تا همچنان با یک امتیاز در قعر جدول لیگ برتر باقی بماند و تیم تراکتور به طور موقت با کسب ۹ امتیاز به رده هفتم جدول لیگ برتر فوتبال صعود کرد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.