×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مربی مس رفسنجان: برای کسب سه امتیاز مقابل سایپا قرار می‌گیریم

به گزارش ایرنا، مازیار ربیعی‌فر که به جای محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار مس رفسنجان و سایپا حاضر، شده بود، با اشاره به این دیدار اظهار داشت: ما روند رو به رشدی را در پیش گرفتیم. ما در بازی قبلی برابر تراکتور چند موقعیت را خلق کردیم و نشان دادیم که تیم ما مالکانه بازی می کند. بازیکنان ما تحت فشار هستند و من استرس را در چهره آنها می‌بینم. آن هم به خاطر گل نزدن بازیکنانمان است. ما به بازیکنانمان ایمان داریم و این استرس باید از آنها خارج شود. این مشکل حل خواهد شد. جایگاه کنونی ما در جدول جایگاه واقعی ما نیست و امیدوارم که بتوانیم این شرایط را هم بهبود بخشیم.

وی افزود: سایپا تیم خوبی است و از حضور مربیان خوبی برخوردار است. ما حریف را به خوبی آنالیز کردیم اما امیدواریم بازیکنان ما به خوبی برنامه‌هایمان را در زمین ارائه کنند و با ۳ امتیاز زمین را ترک کنیم. ما هر بازی برای ۳ امتیاز به زمین رفتیم. واقعا روند رو به رشد ما مشهود است. امیدوارم این طلسم مقابل سایپا شکسته شود.

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد تمجید مربیان تراکتور از مس گفت: فوتبال به نتیجه است. مقابل گل‌گهر هم امیر قلعه‌نویی از تیم ما تمجید کرد. محمد ربیعی سرمربی تیم و کادرفنی وقت زیادی می‌گذارند و ربیعی یکی از مربیان آینده‌دار فوتبال کشور است.

ربیعی‌فر در مورد اینکه مس تنها یک امتیاز کسب کرده و در لیگ برتر گل هم نزده، اضافه کرد: فوتبال قابل تشیخص است. مطمئن هستم در آینده‌ای نزدیک به هدفمان می‌رسیم. دنیای لیگ برتر با لیگ یک متفاوت است. من به بازیکنانمان مطمئن هستم زمان لازم است به شرایط ایده آل برسیم. هر تیمی مقابل ما بازی کرده از تیم ما تعریف کرده است. شانس در فوتبال به ما رو نکرده اما امیدوارم این هفته بازیکنان ما گل بزنند تا از فشار خارج شویم.

وی در مورد داور دیدار مس و سایپا که از داوران جوان لیگ برتر است، خاطرنشان کرد: تا الان مشکل داوری نداشتیم. امیدوارم داور روز خوبی را سپری کند و برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.