×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مردم نگران قیمت ارز نباشند/ مشکلی در تامین ارز سال آینده نداریم/ اجازه نمی‌دهیم در پیمان اوراسیا تولیدات آسیب ببینند

تجارت گردان | مردم نگران قیمت ارز نباشند/ مشکلی در تامین ارز سال آینده نداریم/ اجازه نمی‌دهیم در پیمان اوراسیا تولیدات آسیب ببینند

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت بازار ارز و افزایش قیمت آن گفت: مردم هیچ نگرانی در خصوص قیمت ارز نداشته باشند، بانک مرکزی به طور کامل بر بازار نظارت دارد.

وی ادامه داد: با امکانات خوبی که در اختیار داریم هیچ نگرانی‌ در خصوص وارد شدن شوک ارزی به بازار وجود ندارد و مردم نگران افزایش ناگهانی قیمت ارز نباشند.

همتی در خصوص تامین ارز برای واردات اقلام اساسی در سال آ‌ینده گفت: پیش بینی‌های لازم در این خصوص انجام شده است و هیچ جای نگرانی نیست. ما سال آینده علاوه بر تامین ارز لازم برای کالاهای اساسی، برای نیاز فعالین اقتصادی جهت واردات مواد اولیه و کالاهای واسطه‌ای پیش بینی‌های لازم را انجام دادیم.

همتی در خصوص پیوستن به اتحادیه اوراسیا و تجارت با کشورهای عضو گفت: روال تجارت با این کشورها به خوبی در حال انجام است و انشاالله وضعیت بهتر نیز خواهد شد و فضای جدیدی برای کالاهای صادراتی به وجود خواهد آمد.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت اجرایی شدن تجارت آزاد با کشورهای عضو آیا برخی تولیدات داخل ضربه خواهند دید یا خیر؟ گفت: تبادلات تجاری با این اتحادیه آن طور نیست که بدون هیچ کنترلی صورت بگیرد، در مفاد تجاری که با این اتحادیه به امضا رسیده است قوانین و بندهایی وجود دارد که از نابسامانی در واردات و صادرات جلوگیری می‌کنند و این طور نیست که بازار کاملا رها شود. ما در این حوزه نظارت و کنترل‌های خود را اعمال خواهیم کرد تا تولیدات داخل ضربه نبیند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.