×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مروری بر قابلیت‌های جدید همراه‌بانک مسکن

تجارت گردان | مروری بر قابلیت‌های جدید همراه‌بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، همراه بانک به مشتری این امکان را می‌دهد که از طریق برنامه روی گوشی همراه خود از انواع خدمات بانکداری الکترونیک استفاده کند.
در بانک مسکن امنیت مبادلات بانکی مشتریان بسیار مهم بوده و با توجه به این موضوع و همچنین رضایت مشتریان، فضای جدید بر اساس نتایج حاصل از ارزیابی تجربه کاربران برای دسترسی آسان به انواع خدمات به شکل تکامل یافته ای در برنامه همراه بانک جدید مسکن طراحی شده است.
در این نسخه جدید علاوه بر امکانات قبلی، دو گزینه «پیشخوان» و «اطلاعات شعب» بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور اضافه شده است که علاوه بر آسان کردن دسترسی به این موارد، پاسخگوی دسترسی مکرر کاربران در اسرع وقت است. در قسمت شعب، کاربران می‌توانند شعبه مورد نظر خود را جستجو کرده و یا نزدیک ترین شعبه به موقعیت فعلی خود را پیدا کنند.
در بخش پیشخوان نیز مشتری می‌تواند خدمات عمومی، خرید شارژ، پرداخت اقساط ، کارت به کارت، پرداخت قبض، دریافت موجودی و نیز شارژ برچسب پرداخت الکترونیک عوارض آزادراهی استفاده کند.
افزون بر این ،یکی دیگر از قابلیت‌های جدید در راستای «کاربرپسند» بودن همراه بانک، قابلیت احراز هویت با اثر انگشت است. این ویژگی مترقی دسترسی آسان و سریع در عین حال امن کاربر به محیط همراه‌بانک را فراهم می‌کند.
در این نسخه امکان ارسال پیام به کارشناسان همراه بانک از طریق گزینه پیام نیز فراهم شده است.
از دیگر قابلیت های این نسخه امکان اشتراک‌گذاری از طریق رسانه‌های اجتماعی و نیز تغییر اطلاعات کاربری مثل تغییر شماره همراه است.
برای فعال سازی و دریافت نام کاربری همراه‌بانک لازم است مشتری یک نوبت به شعبه مراجعه کند. ولی اگر مشتری قبلا اینترنت‌بانک یا همراه بانک خود را به صورت حضوری در یکی از شعب بانک فعال کرده باشد، می‌تواند رمز عبور همراه بانک خود را در قسمت پروفایل اینترنت بانک خود تعیین کند و نیازی به مراجعه دوباره به شعبه برای این منظور نیست.
برای نصب برنامه همراه‌بانک جدید نیز لازم است مشتری به سایت بانک مسکن به نشانی https://www.bank-maskan.ir مراجعه کرده و از بخش خدمات مبتنی بر تلفن و تلفن همراه، سامانه همراه بانک، فایل برنامه را دانلود و سپس روی گوشی همراه خود نصب کند. نصب همراه‌بانک جدید بانک مسکن با توجه به کاربرپسند بودن و خدمات جدید ارائه شده در آن با برخورداری بالاترین ضریب امنیت برای انجام تراکنش‌های بانکی مشتریان این بانک، به تمام مشتریان علاقمند به استفاده از خدمات بانکی به صورت آنی و غیرحضوری توصیه می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.