×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مرگ یک بیمار با علائم حاد تنفسی در نیشابور/ آزمایش‌های اولیه به نفع ابتلای وی به کروناویروس است

تجارت گردان | مرگ یک بیمار با علائم حاد تنفسی در نیشابور/ آزمایش‌های اولیه به نفع ابتلای وی به کروناویروس است

محسن عظیمی‌نژاد رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور درباره آخرین وضعیت کرونا ویروس در این شهرستان بیانیه‌ای صادر کرده است:

«به استحضار مردم شریف می‌رساند از مجموع ۲۰ نفر بیماران دارای علائم دستگاه تنفسی فوقانی که در بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور در طی یک هفته گذشته بستری شده بودند، نمونه‌گیری به منظور تشخیص احتمالی آلودگی به کروناویروس انجام گردید. خوشبختانه ۱۰ نفر از بیماران مذکور با بهبود وضعیت و به دست آوردن سلامتی خود از بیمارستان مرخص شده‌اند.

در این بین یک نفر از بیماران که دارای سن بالای هفتاد سال بود، شب گذشته فوت شده که آزمایشات اولیه وی شواهدی به نفع ابتلای وی به کروناویروس را نشان می‌دهد. به منظور نهایی نمودن تشخیص مراتب از طریق انستیتو پاستور، آزمایشگاه مرجع ویروس شناسی ژنتیک دانشگاه علوم پزشکی تهران در حال پیگیری است که نتایج آن به زودی از طریق روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.

سایر بیماران بستری در بیمارستان تحت نظر بوده و خوشبختانه علائم بالینی آن‌ها روند بهبودشان را نشان داده و منتظر نتایج اولیه آزمایشات آن‌ها هستیم که در صورت منفی شدن از بیمارستان ترخیص خواهند شد.

همشهریان عزیز به پیام‌های آموزشی دانشکده علوم پزشکی و وزارت بهداشت توجه و با رعایت مسائل بهداشت فردی به جلوگیری از انتشار ویروس کمک نمایند.»

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.