×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تجارت گردان | مسئولیت در نظام اداری یک مسئله چرخشی است

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: عسگری‌زاده در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص “آنچه در توان‌مان هست در مسئولیت واگذار شده می‌گذارم” افزود: حوزه سرمایه انسانی، حوزه بسیار مهمی است که مشتریان آن همکاران بانک هستند و باید با ظرافت و آگاهی بسیار در این حوزه فعالیت کنیم.
وی افزود: زیرساخت منابع انسانی و تشکیلات آن باید موجب پرورش بهترین نیروها باشد و موجب افتخار است که یک نیروی ارزشی به این مجموعه اضافه شد.
عسگری‌زاده تأکید کرد: اصفهانی مدیری متعهد به کار و آگاه در حوزه سرمایه انسانی است و از تلاش‌های وی تشکر می‌کنم. امیرحسینی نیز مدیری جدی، پرکار، علمی و بسیار باتجربه است که سوابق و تجربیات وی در برخی سازمان‌ها بیانگر این مهم است.
محمود سعادتفر مدیر امور طرح و برنامه نیز در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های اصفهانی گفت: امیرحسینی دارای توانمندی‌های علمی و مدیریتی است و فردی بسیار کاردان، هوشمند، جدی در کار و پیش برنده امور است و با دانش و تجارب خوب می‌تواند چالش ها و مسائل واحدها را مرتفع سازد.
وی تصریح کرد: انتصاب‌ها و جابجائی‌های کارکنان موجب می‌شود که افراد در مسئولیت‌های جدید بیشتر بدرخشند و امور به نحواحسن انجام شود.
سیداصغر جلیلی‌نیا مدیر امور مالی در این مراسم با اشاره به لزوم تغییر برای پیشرفت سازمان گفت: امیدواریم بانک از مدیران تودیع شده و تجارب آنها به نحواحسن استفاده نمود و نیروی انسانی خود را به خوبی تکریم کند.
بهروز جعفرخانی رئیس اداره‌کل حوزه مدیریت نیز در این مراسم گفت: به نمایندگی از حوزه مدیریت از اصفهانی و زحمات وی تقدیر می‌کنیم و باید از تجربیات مدیران تودیع شده بهره‌مند شویم. 
وی ضمن آرزوی توفیق برای امیرحسینی افزود: وی مدیری منضبط و از لحاظ کاری بسیار پیگیر و پرتلاش است و امیدواریم برنامه مکانیزه کردن نیروی انسانی را تکمیل کرده و شاهد تغییر و رشد بیش از پیش این مجموعه باشیم.
داود قزلباش مدیرعامل صندوق رفاه و آتیه کارکنان بانک در این مراسم ضمن تقدیر از اصفهانی و تبریک به امیرحسینی به استفاده از تجارب کارکنان و چرخش شغلی تأکید کرد و بابک روشنی معاون اداره کل سرمایه‌انسانی و رفاه و نورالله طالش‌پور رئیس اداره کل پشتیبانی و املاک نیز برای آنان آرزوی توفیق کردند.
همچنین اصفهانی درپایان ضمن تقدیر از حمایت‌های مهندس عسگری‌زاده، گزاشی از عملکرد خود ارائه و امیرحسینی نیز از حسن توجه مدیرعامل بانک و سایر مدیران تقدیر و تلاش‌های اصفهانی را ستود.
گفتنی است: درپایان از اصفهانی تقدیر و حکم انتصاب امیرحسینی به وی اعطاء شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.