×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مسافران نوروزی امروز از تهران و البرز خارج شوند/ اعمال جریمه ۵۰۰ هزارتومانی برای خودروهای غیربومی از فردا

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایلنا، سردار سید تیمور حسینی، جانشین پلیس راهور ناجا در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی گفت: براساس ابلاغیه وزارت بهداشت شهر تهران و کرج در بین شهرهای نارنجی قرار گرفتند و باید محدودیت تردد را در این شهرها اعمال کنیم. 

او ادامه داد: از آنجایی که تهران، کرج و شهرهای اقماری اطراف شرایط خاص و ویژه‌ای دارند، همیشه در محدودیت‌های سابق نیز به صورت یکپارچه دیده شده‌اند و به همین دلیل از امروز مرزهای ورود و خروج به استان تهران و البرز کنترل می‌شود. 

سردار حسینی افزود: ورود خودروهای غیر بومی و خروج خودروهای بومی به تهران و کرج ممنوع است و بی‌توجهی نسبت به این محدودیت‌ها شامل جریمه ۵۰۰ هزارتومانی خواهد بود. 

او درباره مسافران حاضر در تهران و گذشت مهلت ۷۲ ساعته خروج از این شهرها گفت: از کسانی که مسافرت به تهران و البرز داشتند، می‌خواهیم امروز از این استان‌ها خارج شوند و از امروز کنترل‌ها انجام می‌شود. اما اعمال قانون و جریمه از فردا آغاز می‌شود چرا که ۷۲ ساعت نیز سپری شده است. 

جانشین پلیس راهور ناجا گفت: نسبت به سال گذشته شاهد افزایش قابل توجه تردد بوده‌ایم و متعاقب آن تصادفات نیز افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است. 

او افزود: مجموع تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی ۳۷ درصد رشد داشته است و نسبت به پرهیز از سفرهای غیرضروری و دقت و توجه لازم در زمان رانندگی کار اساس باید داشته باشیم تا از شیوع بیماری و وقوع تصادفات جلوگیری شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.