×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲۷ خرداد , ۱۴۰۳
مسیر هموار مدعیان در هفته دوم لیگ برتر فوتسال

به گزارش تجارت گردان به نقل ازایرنا، هفته دوم لیگ برتر فوتسال روز سه شنبه ۲ دی‌ماه از ساعت ۱۵:۳۰ با برگزاری ۶ دیدار در دو گروه و در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود. لیگ امسال پس از کش و قوس‌های فراوان هفته گذشته شروع شد و از همان هفته اول نوید بازی‌های جذابی را به علاقمندان این رشته داد.

نتایج هفته اول به شرح زیر است:

گروه اول

فردوس قم ۳ – ۳ کراپ الوند ایرانیان

شهید منصوری قرچک ۴ – ۷ گیتی‌پسند اصفهان

مقاومت البرز یک – ۲ اهورا بهبهان

در این گروه تیم شهروند ساری در هفته اول استراحت داشت.

گروه دوم

سن‌ایچ ساوه ۴ – ۳ مس سونگون ورزقان 

بازارهای روز کوثر یک – ۳ راگای تهران

فرش‌آرای مشهد یک – صفر ایمان سبز شیراز

در این گروه تیم ملی حفاری اهواز در هفته نخست استراحت داشت.

تجارت گردان | مسیر هموار مدعیان در هفته دوم لیگ برتر فوتسال

اما در هفته دوم لیگ برتر چه دیدارهایی برگزار می‌شود.

گروه اول

اهورا بهبهان – منصوری قرچک

تیم فوتسال اهورا که در هفته نخست توانست با نتیجه ۲ بر یک مقاومت البرز را شکست دهد، باید در دیدار بعدی خود در شهر خود به مصاف منصوری قرچک برود. تیم منصوری در هفته اول با دریافت هفت گل از شاگردان «وحید شمسایی» نشان داد که در کار دفاعی باید بیشتر از این کار کند. این دیدار تقابل یک تیم ۳ و صفر امتیازی است و این موضوع می‌تواند به جذابیت‌های این دیدار بیافزاید.

گیتی‌پسند – فردوس قم

گیتی پسند با شمسایی شروع بسیار قدرتمندی داشت و نشان داد که امسال برای قهرمانی بسته شده است. به نظر می‌رسد گیتی‌پسندی‌ها که هم در یارگیری اول فصل و هم در تمرینات پیش‌فصل عملکرد خوبی داشتند، نمی‌خواهند داستان تکراری دو فصل گذشته برای آن‌ها رقم بخورد. از سوی دیگر تیم فردوس قم پیش فصل خوبی را سپری نکرد و با مشکلات زیادی وارد مسابقات شد اما در دیدار نخست میزبان تیم پرمهره کراپ الوند بود و همه تصور داشتند که کراپ به راحتی فردوس را شکست دهد. این دیدار در حالیکه ۳ بر یک به سود کراپ در جریان بود در نهایت در ثانیه‌های پایانی با نتیجه تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید. قمی‌ها با این نتیجه نشان دادند که هنوز از استعدادهای خوبی در شهرشان بهره می‌برند و شمسایی به خوبی می‌داند که کار راحتی در مقابل این تیم ندارد.

مقاومت البرز – شهروند ساری

تیم ریشه دار شهروند ساری که طرفداران زیادی در این رشته دارد پس از کش و قوس‌های فراوان «محسن خبیری» را به عنوان سرمربی خود معرفی کرد. این تیم به جز جدایی دو بازیکن مهم خود بقیه بازیکنان را حفظ کرد و حالا باید ببینیم که در فصل جدید چه عملکردی از خود به جای می‌گذارند. تیم فوتسال مقاومت البرز نیز در دیدار نخست در حالیکه میزبان بود از اهورا شکست خورد و حالا به دنبال جبران این نتیجه است.

کراپ الوند در هفته دوم لیگ برتر فوتسال استراحت دارد.

گروه دوم

ایمان سبز شیراز – سن‌ایچ ساوه

سن‌ایچ ساوه بعد از اتمام فصل گذشته با قدرت در صدد بود که برای فصل آینده با قدرت وارد مسابقات شود. شاگردان «جواد اصغری مقدم» ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه هستند. آن‌ها در دیدار نخست خود مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر را در دیداری دراماتیک و با نتیجه چهار بر سه شکست دادند. تیم ایمان سبز نیز مقابل فرش‌آرا با یک گل شکست خورد و نتوانست شروع خوبی در لیگ داشته باشد. شیرازی‌ها در دیدار دوم خود میزبان سن‌ایچ هستند و باید ببینیم می‌توانند جلوی این تیم با انگیزه کاری از پیش ببرند یا خیر.

مس‌سونگون – کوثر اصفهان

مدافع عنوان قهرمانی که «مهدی جاوید» را در پیش‌فصل از دست داد نتوانست در دیدار نخست خود مقابل سن‌ایچ ساوه امتیازی کسب کند و حالا باید در دیدار دوم خود میزبان تیم شکست خورده کوثر اصفهان باشد. کوثر اصفهان در دیدار نخست خود در حالی که میزبان راگا بود از این تیم شکست خورد. بُرد راگا اولین تجربه پیروزی «محمد کشاورز» در قامت یک سرمربی بود.

فرش‌آرا مشهد – حفاری اهواز

فرش آرا یکی از تیم‌هایی بود که تمرینات خود را برای فصل جدید به صورت منظم شروع کرد و همینطور شاکله اصلی تیم برای این فصل به خوبی حفظ شد. آن‌ها در دیدار نخست خود ایمان سبز شیراز را از پیش‌رو برداشتند تا نشان دهند برای این فصل برنامه‌های خوبی دارند. حفاری اهواز نیز یکی از تیم‌هایی بود که در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشت. آن‌ها برای این فصل برنامه‌های خوبی دارند و باید دید دیدار جذاب دو تیم فرش‌آرا و حفاری به چه شکل رقم خواهم خورد.

راگا تهران در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال استراحت خواهد داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.