Categories: بانک و بیمه

مشارکت مشتریان در استفاده از خدمات غیر حضوری قابل تقدیر است

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از  روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لـله گانی مدیر عامل بانک رفاه ضمن تبریک سال نو به کارکنان و مشتریان گفت: در پی شیوع ویروس کرونا حفظ سلامتی کارکنان و مشتریان گرامی از اولویت های این بانک بوده و در همین راستا ارائه خدمات غیر حضوری بانکی همچون اینترنت بانک، موبایل بانک، همراه کارت، تبلت بانک، همبانک و تلفنبانک رفاه و همچنین مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) به شماره ۸۵۲۵-۰۲۱ به اجرا گذاشته شد که همراهی و استقبال مشتریان را در پی داشت. 
مدیر عامل بانک رفاه کارگران افزود: مشارکت و همراهی خوب مشتریان در استفاده از خدمات غیر حضوری قابل تقدیر است و نشان از شخصیت والای مشتریان ارجمند دارد که همواره با درک شرایط، مجموعه بانک رفاه کارگران را در ارائه خدمات مطلوب یاری می کنند.
لـله گانی در پایان اظهار داشت: امیدوارم با همت و تلاش مسئولان و همراهی و همدلی هم وطنان و مشتریان گرامی هر چه زودتر این شرایط سخت و حساس را به سلامت پشت سر بگذاریم تا بتوانیم در سالی که به نام “جهش تولید” نام گذاری شده است، گام های اساسی در مسیر رشد و توسعه کشور برداریم.

فتحنایی

Recent Posts

قرارداد مشارکت شرکت بیمه دی و صدا و سیما امضا شد

قرارداد مشارکت شرکت بیمه دی با سازمان صدا و سیما با حضور مدیرعامل شرکت بیمه…

16 ساعت ago

کامبک هلند در اولین گام/ لهستان بدون لوا باخت

تیم فوتبال هلند در اولین دیدار در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ برابر لهستان به پیروزی…

16 ساعت ago

توقف دانمارکی‌ها مقابل اسلوونی

تیم فوتبال دانمارک با تساوی مقابل اسلوونی شانس صدرنشینی گروه C را از دست داد.

16 ساعت ago

اعلام جزییات بسته‌های رومینگی همراه اول ویژه عرفه تا اربعین

بسته‌های رومینگ همراه اول ویژه ایام عرفه تا اربعین، برای استفاده در کشور عراق اعلام…

16 ساعت ago

تجلی‌ افتخار و ارزش‌آفرینی فولاد اکسین در مجمع عمومی سالیانه این شرکت

روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۳، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت فولاد اکسین…

16 ساعت ago

تجلیل از بازنشستگان سال ۱۴۰۲ شرکت ملی صنایع مس ایران

در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از ۶ بازنشسته سال ۱۴۰۲…

16 ساعت ago