×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مشخصات کامل هواوی P50 پرو یک روز پیش از معرفی فاش شد

بر اساس اعلام این افشاگر، هواوی P50 پرو مبتنی بر ابعاد ۱۵۸.۸ در ۷۲.۸ در ۸.۵ میلی‌متر است. از بین دیگر ویژگی‌های آن می‌توانیم به گواهی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، اسپیکرهای استریو و پورت USB-C اشاره کنیم. به نظر می‌رسد این گوشی با نمایشگر ۶.۶ اینچی اولد با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۲۷۰۰ در ۱۲۲۸ راهی بازار خواهد شد.

حفره‌ی نمایشگر هواوی P50 پرو وسط قسمت فوقانی تعبیه شده و مبتنی بر سنسور ۱۳ مگاپیکسلی است. هنوز در رابطه با وجود سنسور مادون قرمز و بهره‌گیری از تکنولوژی تشخیص چهره اطلاعاتی مطرح نشده است. در پنل پشتی یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال به عنوان دوربین اصلی انجام وظیفه می‌کند. در کنار آن باید به سنسور سیاه‌وسفید ۴۰ مگاپیکسلی و اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی هم اشاره کنیم. یک دوربین تله‌فوتو با سنسور ۶۴ مگاپیکسلی و قابلیت زوم اپتیکال ۳.۵ برابری هم ماژول دوربین را همراهی می‌کند.

طی هفته‌های گذشته گزارش‌های زیادی در مورد بهره‌گیری مدل ۴G این گوشی از اسنپدراگون ۸۸۸ مطرح شده بود ولی این افشاگر مدعی شده که گوشی موردنظر با چیپست کایرین ۹۰۰۰ راهی بازار خواهد شد. به گفته‌ی این افشاگر، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش هم این چیپست را همراهی می‌کنند. مانند دیگر پرچم‌داران هواوی، کاربران برای افزایش حافظه‌ی این گوشی باید از کارت حافظه نانو مموری استفاده کنند که استاندارد انحصاری شرکت هواوی است.

در نهایت گفته می‌شود انرژی این گوشی از طرف باتری ۴۳۶۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. کاربران برای شارژ کردن این باتری می‌توانند از شارژ سیمی ۶۶ وات یا شارژ بی‌سیم ۵۰ وات استفاده کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.