×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تجارت گردان | مشکلات بر سر راه تولید مانع از استقلال و خودکفایی است

موسی فرزانیان رئیس اتحادیه صنف فروشندگان نوشت افزار و لوازم مهندسی تهران تاکید کرد: ایجاد بسترهایی برای تولید همچنین در اختیار گذاشتن مواد اولیه می تواند ابتدایی ترین امکانات برای تولید باشد؛ اما متاسفانه به جای بستر های لازم برای استقلال اقتصادی، موانع را بیشتر می کنند و توان و قدرت و انگیزه را از تولید کننده به انحاء مختلف می گیرند.

او تاکید کرد: متاسفانه بسیاری از تولیدکنندگان بدون انگیزه و شوق شده و از کارزار تولید خارج و جای خود را به واردکنندگان می دهند که اتفاقاً بستر خوبی برایشان فراهم است، ما کشوری توانمند با هوش و استعداد بسیار در جوانان داریم؛ حیف است از این پتانسیل ها استفاده لازم نبرده و تبدیل به کشوری مصرف کننده شویم.

فرزانیان اتحادیه   را دارای ۱۸۷۲ عضو با پروانه کسب برشمرد و افزود: بیشترین پراکندگی را در منطقه ۱۲ و خیابان انقلاب تهران دارد، همچنین به جهت نوع کار می تواند در مناطقی که دانشگاه و یا دانشجویان در آن مناطق مستقر هستند فعالیت خوبی داشته باشد.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان نوشت افزار و لوازم مهندسی تهران با اشاره به رسته های فعال در اتحادیه گفت: رسته های فعال عبارتند از؛ نوشت افزار- لوازم مهندسی- لوازم هنری و تمبر- فروش لوازم کمک آموزشی و چسب.

فرزانیان تاکید کرد: دو دوره در اتحادیه فعالیت نموده ام که یک دوره بازرس اتحادیه بوده و اکنون ریاست اتحادیه را برعهده دارم در این دوره سعی داشتم که واحدهای بدون پروانه را ساماندهی نماییم ؛ البته این مورد نیازمند همکاری اداره اماکن است که طی چهار سال گذشته با مشکلاتی مواجه بوده ایم؛ اما به یاری خدا در هفته گذشته اداره اماکن قول مساعدت و همکاری را به اتحادیه داده و امیدواریم بتوانیم در فرصت زمانی مشخص با همکار ی اماکن واحدهای بدون پروانه را ساماندهی نماییم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.