×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مشکل آبرسانی به روستاهای سیستان و بلوچستان برطرف می شود

تجارت گردان | مشکل آبرسانی به روستاهای سیستان و بلوچستان برطرف می شود

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، قاسم تقی زاده خامسی معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفای در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مشکل آب رسانی به بخش‌هایی از استان سیستان و بلوچستان گفت: اوایل دولت دوازدهم، ۹۰۰ هزار شبکه آبرسانی روستایی صورت گرفت، ولی تا به امروز این عدد به ۸ میلیون رسیده است که امیدواریم تا پایان دولت به مرز ۱۰ میلیون روستا برسد.

او ادامه داد: متاسفانه در برخی از روستا‌های کشور به خصوص مشکل آبرسانی وجود دارد، ولی برخی از مناطق دسترسی به آب کمتری دارند که به وسیله تانکر به طور روزانه آبرسانی انجام می‌شود و این طور نیست که روستایی به طور کل آب نداشته باشد.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفای اضافه کرد: خوشبختانه تا به امروز لوله کشی به بخش‌های محروم روستا‌های استان سیستان و بلوچستان از طریق منابع صندوق توسعه انجام شده است که امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم مشکل آب روستا‌های سیستان و بلوچستان برطرف شود.

خامسی بیان کرد: با وجود کمبود اعتبارات و چالش های موجود، ارتقای شرایط تامین آب در شهرها و به ویژه مناطق روستایی تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان با تلاش شبانه‌روزی همکاران این شرکت دنبال می‌شود.

گفتنی است؛ چندی پیش فیلمی در فضای مجازی در خصوص نبود آب در روستاهای استان سیستان و بلوچستان منتشر شد که باشگاه خبرنگاران جوان این موضوع را پیگیری کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.