×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مشکل تیم ملی فوتسال از نگاه سرمربی لیگ برتری

جواد اصغری مقدم، سرمربی تیم فوتبال قند کاترین آمل در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط تیمش گفت: متاسفانه تیم ما مشکل بدنی داشت و این مساله هم در دیدار با چیپس کامل و هم در دیدار با مس سونگون قابل مشاهد بود. ما برنامه خود را طوری چیده بودیم که از هفته هشتم به بعد این مشکل حل شود و بتوانیم پر قدرت مقابل رقیبان حاضر شویم.

وی ادامه داد: بازی دشواری با تیم خوب مقاومت البرز داریم اما با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان در این دیدار پیروز می‌شویم. شرایط تیم بهتر شده و بازی به بازی انگیزه ما بیش‌تر می‌شود.

سرمربی قند کاترین آمل درباره شکست سنگین هفته گذشته برابر مس سونگون اظهار کرد: تیم ما خوب بازی کرد و نتیجه‌ای که اتفاق افتاد، نتیجه واقعی بازی نبود. متسفانه تیم ما خیلی دیر به خود باوری رسید که می‌تواند مقابل مس بایستد. البته بازی با تیمی که ۴ بار قهرمان لیگ ایران شده‌ است و ستاره‌های بزرگی هم دارد، آن هم در تبریز بسیار دشوار است ولی نتیجه می‌توانست به این سنگینی نباشد. ما دیر به خودمان آمدیم و این دلیل چنین شکست سنگینی بود.

ملی‌پوش پیشین فوتسال ایران درباره حضور ایران در تورنمنت دوستانه تایلند و هم‌چنین جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: مشکل اصلی تیم ملی نداشتن بازی‌های دوستانه بزرگ و انتظارات بالا در نتیجه‌گیری است. وقتی چنین چیزی را برای تیم فراهم نمی‌کنند، نباید هم انتظار داشته باشد. هم‌چنین شمسایی تصمیم بزرگی مبنی بر جوانگرایی گرفته و این کار چه در تیم باشگاهی و چه در تیم ملی کار دشواری است و قطعا تاوان دارد. البته من معتقدم با توجه به تجربه و دانش شمسایی، تیم ملی فوتسال قطعا با این مربی نتیجه خواهد گرفت و ما هر طور که شده از او و تیمش حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.