×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مشکل ضمانت بانکی را برای مستاجران تسهیل کرده ایم/ متقاضیان مدارک خود را تکمیل نکنند، حدف می شوند

به گزارش تجارت گردان به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا درباره وام ودیعه مسکن، مهلت ثبت‌نام متقاضیان تا پایان شهریور ماه بود. با توجه به درخواست متقاضیان و مستاجران مقرر شد کسانی که در نیمه دوم سال موعد قرارداد آن‌هاست، هم بتوانند در این سامانه ثبت‌نام کنند. او ادامه داد: ما پیشنهاد مهلت تمدید ثبت‌نام تا پایان آذرماه را به کارگروه ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه کردیم و منتظر تصویب نهایی آن هستیم که امیدواریم تا کمتر از یک هفته آینده بتوانیم این مصوبه را دریافت کنیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه پیش‌ از این ۸۰۹ هزار متقاضی در سامانه املاک و اسکان برای وام ودیعه مسکن ثبت‌نام‌کرده بودند، گفت: از روز گذشته تا امروز تعداد متقاضیان ثبت‌نام‌کننده به ۹۸۰ هزار نفر رسیده و این افزایش ۱۰۰ هزار نفری نشان‌دهنده استقبال متقاضیان است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: بیش از ۱۶۶ هزار متقاضی تاکنون مدارک خود را در سامانه تکمیل و منتظر معرفی به نظام بانکی هستند از این تعداد هم ۲۸۰۰ نفر توانستند تاکنون تسهیلات دریافت کنند.

محمودزاده با بیان اینکه کسانی که پیش‌ از این ثبت‌نام‌ کرده و انتخاب شعبه کرده‌اند، می‌توانند به سامانه مراجعه و اطلاعات خود را تکمیل کنند، افزود: کسانی که تاکنون پیامک دریافت نکرده‌اند، حتما دوباره به سامانه مراجعه کنند، چراکه به‌طورقطع مدارک آن‌ها ناقص بوده و باید دوباره اطلاعات خود را در سامانه بارگذاری کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.