×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مطهری: باید شروع مقتدری داشته باشیم/ جذب تبریزی شایعه است

به گزارش ایرنا، حمید مطهری که به جای یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سایپا حاضر شده بود، اظهار داشت: امیدوارم هر چه زودتر شرایط مهیا شود تا تماشاگران‌ در ورزشگاه‌ها حضور داشته باشند.
وی سپس گذری به فینالیست شدن تیمش در آسیا زد و ادامه داد: جا دارد به هواداران و بازیکنان تبریک بگویم. این موفقیت بزرگ ما در بین حواشی قرار گرفت و زیاد دیده نشد. برخی با حاشیه‌سازی کام ما و هواداران‌مان را تلخ کردند.
مربی پرسپولیس گفت: می‌خواهیم فصل جدید را با انگیزه خیلی زیاد آغاز می کنیم تا استارت فوق العاده‌ای داشتیه باشیم. می‌دانیم کار خیلی سختی داریم اما می‌خواهیم از لحاظ آمار و ارقام بهتر از فصل قبل باشیم. ما پرسپولیس هستیم و ذهن برنده داریم. با این حال یک اما وجود دارد و ما نباید به چهار دوره قهرمانی بسنده کرده و در خواب آن باشیم؛ همه می‌دانیم که باید از صفر شروع کنیم.
مطهری گفت: سایپا تیم جوان و خوبی است و خودم دو سال مربی این تیم بودم و فضای این باشگاه را می‌شناسم. برای بازی فردا باید هوشمندانه و با تمرکز بالا برابر حرف باانگیزه‌مان بازی کنیم و با حفظ روند بازی، از راه‌هایی که تمرین کردیم به هدفمان برسیم.
مربی پرسپولیس ادامه داد: همیشه برای برد بازی خواهیم کرد و باید در هر بازی برنده شویم که این مهم مستلزم تلاش ما است. هرچند تعدادی از بازیکنان جدا شده‌اند اما دنبال بهانه نبوده‌ایم؛ چراکه پرسپولیس را کار تیمی پیش می برد نه بازیکن خاصی. همه نفرات برای ما ارزشمند هستند و در نهایت می گویم که لیگ مثل دوی صد متر است که استارت اولیه در آن بسیار مهم است.
وی در خصوص ادامه جذب بازیکن از سوی باشگاه پرسپولیس، گفت: هفت سهمیه لیگ برتر را جذب کرده ایم و اگر بخواهیم فعالیت کنیم باید نفرات جوان یا افرادی باشند که سهمیه لیگ برتری نیستند. عیسی آل‌کثیر ناجوانمردانه محروم شد و امیدوارم بخشیده شود. منتظر تصمیم کنفدراسیون آسیا هستیم و اگر بخشیده نشد می‌توانیم فکر کنیم که او را تا نیم فصل از فهرست کنار بگذاریم.
مطهری در خصوص انتشار اخباری مبنی بر جذب «مرتضی تبریزی» مهاجم تیم استقلال، گفت: جذب تبریزی شایعه است.
وی در مورد میزبانی ورزشگاه دستگردی از دیدار فردا، عنوان کرد: تا ۲۴ ساعت به مسابقه هنوز نمی‌دانستیم بازیدر کدام زمین است. کاری ندارم در کدام ورزشگاه بازی می‌کنیم اما در شان سازمان لیگ و فدراسیون نیست که تیم‌ها اطلاع نداشته باشند در کجا باید به میدان بروند.
این مربی در مورد انتشار اخباری مبنی بر مثبت شدن تست کرونای‌«سیامک نعمتی» بازیکن پرسپولیس، توضیح داد: دیروز صبح تست کرونا دادیم و تا همین حالا که با شما صحبت می کنم، جوابی نیامده است. خیلی‌ها به من زنگ زدن و جویای این مساله شدند؛ حتی از پزشک تیم سوال کردم که وی اعلام کرد عصر امروز جواب تست‌ها مشخص خواهد شد.
تیم‌های فوتبال سایپا و پرسپولیس، عصر فردا (جمعه) در هفته نخست از بیستمین دوره لیگ برتر باشگاه‌های ایران به مصاف هم می‌روند.
این دیدار به میزبانی سایپا و در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.