×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۵ خرداد , ۱۴۰۳
مطهری: تنها برای پر کردن فهرست بازیکن جذب نمی‌کنیم

به گزارش ایرنا، حمید مطهری در مورد حل شدن مشکل قراردادش گفت: با ابراهیم شکوری در مورد قراردادم صحبت کردم و امروز این قرارداد به امضا رسید و مشکل حل شد.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا متممی به قراردادش اضافه شد، تصریح کرد: ما قرداد داشتیم و متممی در کار نبود. فقط باید قرارداد مالی امضا می‌شد که این کار امسال صورت گرفت.
وی در مورد جذب مدافع افزود: می‌دانید این روزها جذب بازیکن سخت است. ما گزینه‌های زیادی داشتیم اما تحت قرارداد با سایر باشگاه‌ها بودند. بازیکنی هم که ما بخواهیم جذب کنیم باید بتواند در حد و اندازه تیم فوتبال پرسپولیس باشد. ما صرفا نمی‌توانیم جهت پر کردن فهرست بازیکن بگیریم. ما خیلی دقیق بازیکنان و لیگ را رصد می کنیم تا گزینه‌ای در حد و اندازه پرسپولیس را بگیریم.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: هنوز هشت ساعت تا پایان نقل و انتقالات باقی مانده و باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.
وی در مورد اینکه گفته می شود یک بازیکن از شهر خودرو، یک مدافع از پیکان و یک مدافع از مس کرمان مدنظر باشگاه پرسپولیس قرار دارند، اضافه کرد: من دوست ندارم در مورد اسامی صحبت کنم اما باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.
مطهری با اشاره به اوضاع فعلی سرخپوشان گفت: شرایط تیم از نظر فنی، روحی و روانی خوب است و بازیکنان آماده بازی پیش رو برابر صنعت نفت آبادان هستند. امیدوارم بتوانیم فوتبال قابل احترام و خوبی ارائه دهیم و نتیجه خوبی هم بگیریم دعا می کنم هر چه زودتر از شر این بیماری خلاص شویم.
وی در خصوص احتمال تعطیلی لیگ اظهار داشت: تعطیلی به طور حتم کمکی نخواهد کرد. فوتبال به جامعه شور و نشاط می‌دهد عدم تعطیلی مسابقات به نفع فوتبال خواهد بود.
مربی سرخپوشان در مورد ناراحتی یحیی گل‌محمدی از شرایط موجود تصریح کرد: گروه مدیریت جدید خیلی زحمت می کشد. ابراهیم شکوری بازیکن من در سایپا بود و همدیگر را درک  می‌کنیم. ناراحتی یحیی گل محمدی مربوط به مدیریت قبل بود و نیازی نیست که من بخواهم روی آن ریز شوم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.