×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مظلومی: کیفیت زمین تمرین استقلال مناسب نیست

«پرویز مظلومی» امروز (سه‌شنبه) با اشاره به کیفیت نامناسب محل تمرین استقلال اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی در این فصل استقلال با مشکل زمین تمرین روبروست.
وی افزود: متاسفانه پیمانکار زمینی که تمرینات آماده‌سازی استقلال در آنجا برگزار می‌شود، به تعهدات خود عمل نکرده است و برگزاری تمرین در این شرایط مناسب نیست.
سرپرست تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که محل مناسبی را برای برگزاری تمرینات استقلال در نظر بگیریم. ما چند مجموعه ورزشی صحبت‌هایی انجام داده‌ایم.
مظلومی تصریح کرد: با تلاش حامی مالی استقلال پوشاک تیم تهیه شده است و تا پایان هفته چهارم با البسه تولیدی داخلی که قرارداد بسته‌ایم به میدان خواهیم رفت.
وی تاکید کرد: تلاش همه مجموعه استقلال بر این است تا بستر لازم را برای موفقیت این تیم فراهم کند.
سرپرست استقلال در پایان گفت: تمرینات آماده‌سازی استقلال به طور منظم دنبال می‌شود تا بتوانیم در مسابقاتی که پیش روست نتایج خوبی را به دست آوریم.
کیفیت محل تمرین استقلال با انتقادات زیادی روبرو شده است و برخی از بازیکنان این تیم از کیفیت نامطلوب زمین تمرین استقلال انتقاد کردند.
مدیران استقلال در تلاش هستند ظرف روزهای آینده محل مناسبی را برای تمرینات آماده‌سازی استقلال در نظر بگیرند. تیم فوتبال استقلال روز جمعه ۳۰ آبان در هفته دوم لیگ برتر باشگاه‌های یاران به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.