×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
معادله سه مجهولی پاری‌سن‌ژرمن؛ امباپه قربانی زوج آرژانتینی پوچ

به گزارش ایرنا، حضور پوچتینو روی نیمکت پی‌اس‌جی می‌تواند پیامی روشن از جانب مالکان قطری باشگاه فرانسوی باشد مبنی بر اینکه تلاش پایانی آنان برای کشاندن یکی از بازیکنانی که «ناصر الخلیفی» از زمان سرمایه گذاری در این پروژه همواره در حسرتشبوده، در حال انجام است و این بازیکن کسی نیست جز لیونل مسی.

«نیمار» ستاره برزیلی پی‌اس‌جی پس از دیدار این تیم برابر منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا، گفت که انتظار دارد فصل آینده با هم‌تیمی سابق خود یعنی مسی همبازی شود اما مسی تنها آرژانتینی نیست که پوچتینو قصد دارد در تابستان به تیم تحت هدایتش اضافه کند.

تجارت گردان | معادله سه مجهولی پاری‌سن‌ژرمن؛ امباپه قربانی زوج آرژانتینی پوچ

براساس گزارش کانال پلاس فرانسه، پوچتینو مشتاق است تا آگوئرو را از منچسترسیتی به خدمت بگیرد؛ بازیکنی که در ماه ژوئن قراردادش با تیم تحت هدایت «پپ گواردیولا» به اتمام می‌رسد.

«لئوناردو» مدیر ورزشی باشگاه پاریسی از شرایط فعلی و اینکه پوچتینو آگوئرو را در اولویت قرار داده، مطلع شده است؛ مذاکرات مرد آرژانتینی با باشگاه منچسترسیتی نیز به بن بست خورده است. 

ستاره ۳۲ ساله آرژانتینی بهتر از گزینه‌های فعلی پی‌اس‌جی همچون «مائورو ایکاردی» و «مویس کین» با سبک بازی پوچتینو همخوانی دارد؛ در واقع دو بازیکن مذکور بیشتر به بازی ایستا در کناره‌های محوطه جریمه تمایل دارند و این در حالی است که ترجیح سرمربی سابق تاتنهام استفاده از خط حمله‌ای آزادتر باز بازیکنانی که جای خود را با یکدیگر عوض می‌کنند، است.

تجارت گردان | معادله سه مجهولی پاری‌سن‌ژرمن؛ امباپه قربانی زوج آرژانتینی پوچ

با این وجود، درصورتیکه پی‌اس‌جی قصد برآورده کردن رویایی پوچتینو را در خط حمله این تیم دارد، باید هزینه‌ها را در جایی دیگر کاهش دهد. پاری‌سن‌ژرمن به تازگی از ضرر و زیان ۱۰۰ میلیون یورویی در نتیجه پاندمی کرونا خبر داده و لیگ یک فرانسه در نظر دارد تا در واکنش به شیوع کرونا، طرحی را مبنی بر کاهش کلی حقوق بازیکنان شاغل در این لیگ تایید کند و مدافع عنوان قهرمانی لوشامپیونه باید هزینه‌های خود را طوری تنظیم کند تا از تخطی از مقررات بازی جوانمردانه مالی جلوگیری کند.

و این به معنای لزوم فروش یکی از پرددرآمدترین‌های این باشگاه است و از این حیث نیمار و «کیلین امباپه» نامزدهای اصلی محسوب می‌شوند.

تجارت گردان | معادله سه مجهولی پاری‌سن‌ژرمن؛ امباپه قربانی زوج آرژانتینی پوچ

باتوجه به تمایل نیمار برای اتحاد دوباره با مسی و موفقیتی که این دو در باشگاه بارسلونا داشتند، می‌توان گفت که امباپه گزینه محتمل‌تری برای ترک پاریس است.

در سوی دیگر، رئال مادرید مدت‌ها بدنبال راهکاری برای امضای قرارداد با ستاره فرانسوی پی‌اس‌جی است و باشگاه پاریسی انتظار دارد تا مبلغ رکوردشکنی بابت فروش وی به جیب بزند.

امباپه هنوز با پی‌اس‌جی تمدید نکرده و قرارداد کنونی وی نیز در سال ۲۰۲۲ منقضی می‌شود.

در این بین، «سرخیو راموس» هم می‌تواند وارد معادله شود. کاپیتان رئال مادرید نیز در یک بن بست قراردادی است و درصورت عدم تمدید در تابستان سال جاری بازیکن آزاد خواهد بود.

تجارت گردان | معادله سه مجهولی پاری‌سن‌ژرمن؛ امباپه قربانی زوج آرژانتینی پوچ

باوجود اینکه راموس بازیکن آزاد می‌شود و در صورتی که باشگاه فرانسوی به شنیدن پیشنهادات تمایل نشان دهد، مادریدی‌ها می توانند مسیر مرد اسپانیایی را به سوی پاریس به شکلی قابل قبول هموار کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.