×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
معاون منابع انسانی و امور اجتماعی با کارکنان آتش نشان فولاد خوزستان دیدار نمود

به گزارش تجارت گردان به نقل از خبرنگار روابط عمومی فولاد خوزستان، این دیدار با هدف تبریک روز ایمنی و آتش نشانی و قدردانی از تلاش‌های کارکنان آتش نشان روز شنبه ۸ مهرماه ۱۴۰۲ در ایستگاه‌های آنش‌نشانی مرکزی و فولادسازی شرکت فولاد خوزستان صورت پذیرفت.

عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی گفت: در سال گذشته، ۳۰۰ میلیون ریال هزینه مناسبتی به کارکنان شرکت پرداخت شده است.

وی افزود: ما باید شکر گذار نعمت‌های خداوند باشیم. شرکت در خصوص موضوعاتی همچون: وام و مسکن قدم‌های مناسبی را برای کارکنان برداشته است. با وجود به صفر رسیدن تولید در مردادماه، تمامی تلاش ما این بود که کمبودهای ناشی از کاهش تولید، به کارکنان وارد نشود.

تقوی در ادامه بیان داشت: کار آتش نشانی، کاری سخت و طاقت‌فرسا می‌باشد. زحمات کارکنان این واحد در جای خود، قابل تقدیر می‌باشد.

رحیم امیدبخش مدیر امور اداری گفت: برای گروه آتش‌نشان، ضریب پاداش اصلاح شده و ۸۰ درصد پاداش برای آنان در نظر گرفته شده است. سال گذشته یکی از بالاترین ضرایب سختی و زیان‌آور برای آتش‌نشانان اعمال شد. همچنین در سال گذشته، افزایش حقوق چشم گیری برای کارکنان اتفاق افتاد که حاصل پیگیری معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و موافقت مدیرعامل مجموعه بود.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، بستر اصلی این دیدار به مواردی همچون: احکام سازمانی، پاداش و ارتقای شغلی بود که با پاسخ معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و مدیران زیر مجموعه همراه بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.