×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
معاون وزیر صنعت، سرپرست نظام مهندسی معدن را منصوب کرد

تجارت گردان | معاون وزیر صنعت، سرپرست نظام مهندسی معدن را منصوب کرد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی معدن ایران، «داریوش اسماعیلی» در حکم «تقی نبئی» آورده است، بدین وسیله تا صدور حکم و تعیین رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران، به سمت سرپرست سازمان  منصوب می‌ شوید.

تقی نبئی، عضو و دبیر اجرایی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی معدن ایران بوده و از سال ۱۳۸۸ تاکنون رییس سازمان نظام مهندسی معدن استان قزوین است.

به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» رییس جمهوری در ۱۹ مهرماه ۹۷ در حکمی به پیشنهاد وزیر صنعت، معدن و تجارت، «داریوش اسماعیلی» را برای مدت سه سال به عنوان رییس شورای مرکزی و رییس سازمان نظام مهندسی معدن منصوب کرده بود.

هشتم بهمن ماه امسال مجلس شورای اسلامی موضوع استعفای داریوش اسماعیلی از نمایندگی مردم خرامه، سروستان، کوار را در دستور کار قرار داد که از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر با ۱۶۷ رای موافق، ۹ رای مخالف و سه رای ممتنع با آن موافقت کرد.

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن وتجارت در ۱۲ بهمن ماه امسال در حکمی اسماعیلی را به عنوان معاون امور معادن و صنایع معدنی منصوب کرد.

پیش از این جعفر سرقینی از دولت یازدهم پست معاون وزیر در امور معادن وصنایع معدنی در وزارت صنعت را برعهده داشت و پس از دوره چهار ساله محمد رضا نعمت زاده، مدت ۱۲ ماه نیز با محمد شریعتمداری در این پست همکاری کرد و بیش از ۱۳ ماه نیز با رحمانی همراهی داشت.

سازمان نظام مهندسی معدن ایران اکنون حدود ۳۰ هزار نفر عضو دارد و از خرداد ۱۳۸۲ اعضای شورای مرکزی نخستین دوره در نشست هیات عمومی انتخاب شدند.  

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.