×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
معرفی رئیس جدید اداره کل آموزش بانک ملی ایران

تجارت گردان | معرفی رئیس جدید اداره کل آموزش بانک ملی ایران

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حبیب اله رشید ارده در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اداره کل آموزش این بانک با اشاره به این که امروز بانک ملی ایران خدمات گسترده و متنوعی به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک ارائه می دهد؛ گفت: اداره کل آموزش باید همه این خدمات را به صورت مستمر به کارکنان بانک آموزش دهد تا همکاران نیز بتوانند آنها را کامل و صحیح به مشتریان منتقل کنند.

وی با تاکید بر این که اداره کل آموزش باید مانند یک دانشگاه عمل کند؛ ادامه داد: علاوه بر ظرفیت های داخلی، اداره کل آموزش می تواند از ظرفیت اساتید و مدرسان خارج از بانک نیز برای توسعه فعالیت های خود استفاده کند.

رشید ارده خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش باید مانند یک بال در کنار همه بخش های دیگر بانک، حضور فعال داشته باشد، چرا که موضوع آموزش، عضو جدایی ناپذیر همه فعالیت هاست. معاون منابع انسانی بانک ملی ایران با یادآوری جا به جایی های انجام شده در حوزه روسای ادارات و مدیران ارشد، پست های سازمانی را امانت هایی در اختیار افراد دانست که باید از آنها برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مشتریان استفاده شود.

رشید ارده همچنین با اشاره به فرایند استخدام افراد جدید در بانک، گفت: یکی از مهم ترین اقدامات برای بهبود عملکرد بانک ملی ایران، ارائه آموزش سازمانی به افراد جدید الاستخدام در بدو ورود به این موسسه عظیم است.

وی تاکید کرد: آموزش سرمایه انسانی برای مدیریت بانک‌ از اولویت های اصلی است، چرا که سرمایه انسانی سازنده و بالابرنده سایر سرمایه هاست. وی با بیان اینکه هر کس در جایگاه مسئولیت خود باید پاسخگوی اقداماتش باشد، اظهار کرد: اکنون که مدیریت بانک، یکی از کارکنان با سابقه مطلوب را به عنوان مسئول جدید این بخش برگزیده است، از همه همکاران تقاضا دارم حداکثر تعامل را در دوره ی مسئولیت وی داشته باشند. در پایان این مراسم با تقدیر از خدمات انجام شده توسط داود ملک نیا طی دوره ریاستش بر اداره کل آموزش، مظفری به عنوان رئیس جدید این اداره کل معرفی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.