×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
معرفی سرویس Gaming Hub تلویزیون‌ها و مانیتورهای هوشمند سامسونگ

انجام بازی‌های ویدئویی اما به دلیل هزینه‌های خرید کنسول و… جزو سرگرمی‌های پرخرج به شمار می‌رود و ممکن است بعضی از علاقه‌مندان به گیم به همین دلیل، از آن خودداری کنند. برای رفع این چالش شرکت سامسونگ، سرویس Gaming Hub را برای کاربران تلویزیون‌ها و مانیتورهای جدید خود راه‌اندازی کرده تا این دسته از افراد بدون نیاز به کنسول و یا دستگاه‌ جداگانه‌ای به دنیایی از بازی‌های سرگرم‌کننده و مهیج دسترسی پیدا کنند.

Gaming Hub پلتفرمی همه‌جانبه برای بازی

با تکامل صنعت گیمینگ و همچنین رشد روزافزون علاقه‌مندان به بازی‌های ویدئویی، شرکت سامسونگ پلتفرمی تحت عنوان Gaming Hub را در تلویزیون‌های هوشمند خود ارائه داده است. Gaming Hub محیطی همه‌جانبه و هیجان‌انگیز را در خانه شما ایجاد می‌کند و از طریق آن شما می‌توانید به‌راحتی تلویزیون سامسونگ خود را به مرکزی برای تجربه بازی‌های محبوب و موردعلاقه خود تبدیل کنید و دیگر دردسر تهیه و راه‌اندازی کنسول‌ها و یا دستگاه‌های دیگر را برای تجربه بازی را به فراموشی بسپارید.                           

این پلتفرم در تلویزیون‌های هوشمند جدید سری ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ سامسونگ شامل مدل‌های QLED، Neo QLED و OLED موجود است اما دارندگان تلویزیون‌های سری ۲۰۲۱ سامسونگ هم می‌توانند به بازی‌های این سرویس دسترسی پیدا کنند. همچنین مانیتورهای سری Smart سامسونگ نیز چنین سرویسی را به شما ارائه می‌دهد اما در نهایت ما با این سرویس چه امکاناتی در اختیار داریم؟   

Gaming Hub در واقع یک پلتفرم کاملا مجزا در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ است که در همکاری با سرویس‌هایی نظیر Xbox، Nvidia GeForce NOW، Amazon Luna، Utomik و… به شکل رایگان و بدون نیاز به وارد کردن حساب و اکانت خاصی، مجموعه کاملی از بازی‌های روز را در اختیار شما قرار می‌دهد. کافیست یک دسته‌بازی برای خود تهیه کنید و از طریق بلوتوث یا کابل USB آن را به تلویزیون خود متصل کنید. پس از آن برای اجرای سرویس Gaming Hub به منوی Smart Hub تلویزیون مراجعه کنید و بر روی گزینه Game Hub کلیک کنید. همچنین می‌توانید پس از اتصال دسته‌بازی با فشردن دکمه Home روی آن نیز به این سرویس دسترسی پیدا کنید. توجه داشته باشید انجام بازی‌های متنوع این سرویس تنها به اتصال اینترنت نیاز دارید. این پلتفرم امکان اتصال لوازم جانبی دیگری مانند هدست را نیز به شما می‌دهد و از پخش صدا و موسیقی نیز پشتیبانی می‌کند.     

نکته جالبی که پلتفرم Gaming Hub سامسونگ دارد، قابلیت اجرای آنلاین بازی‌هاست. با این پلتفرم نیازی به دانلود و نصب ندارید؛ بنابراین از بازی‌هایی سنگین مانند Ghostwire و Halo Infinite تا بازی‌هایی پرطرفدار و رقابتی مانند Minecraft به‌راحتی و سریع برای شما اجرا می‌شود و تجربه‌ای کاملا حرفه‌ای و دلپذیر برای شما به ارمغان می‌‌آورد.

گسترش مرزهای تنوع و سرگرمی

خبر خوب اینکه ماجرا بزرگتر و گسترده‌تر از آن چیزی است که گمان می‌کنید. پلتفرم Gaming Hub اخیرا گسترش یافته است. این پلتفرم بازی با اضافه کردن دو شریک جدید به لیست شرکای خود، یعنی Antstream Arcade و Blacknut، اکنون به کاربران خود تا حدود ۳۰۰۰ بازی ارائه می‌دهد.  

Antstream Arcade یک سرویس پخش یا اصطلاحا استریم بازی است که به کاربران امکان دسترسی به بیش از ۱۴۰۰ بازی کلاسیک و ۵۰۰ بازی چالشی را می‌دهد. با استفاده از تلویزیون‌ها یا مانیتورهای Smart سامسونگ اکنون می‌توانید بازی‌های کلاسیکی مانند Galaga، Dig Dug و Double Dragon را تجربه کنید. 

Blacknut نیز همانند سرویس قبلی یک سرویس استریم بازی آنلاین است که دسترسی فوری به صدها بازی را برای شما فراهم می‌کند. به لطف این سرویس اکنون کاربران می‌توانند بیش از ۵۰۰ بازی خانوادگی جذاب را تجربه کنند. کاتالوگ بازی‌های Blacknut همچنین برای کاربران جوان گزینه‌های متنوع و گوناگونی فراهم می‌کند و بازی‌هایی ماجراجویانه و بزرگی را بر اساس محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی نظیر PAW Patrol و Gigantosaurus را ارائه می‌دهد.               

Game Portal؛ فروشگاه بازی جدید سامسونگ

علاوه بر تمامی این‌ها شرکت سامسونگ اخیرا اعلام کرده است که قصد دارد یک فروشگاه آنلاین ویژه بازی را در بیش از ۳۰ کشور جهان از جمله آمریکا، آلمان، فرانسه و… تحت عنوان Game Portal راه‌اندازی کند.

Game Portal یک فروشگاه آنلاین یک مرحله‌ای برای گیمرها است که به منظور افزایش راحتی در مرور و خرید محصولاتی مانند گوشی‌های هوشمند، تلویزیون‌ و نمایشگرهای بازی و همچنین سخت‌افزارهایی کاربردی نظیر کارت‌حافظه‌های SSD طراحی شده است. این فروشگاه همچنین انواع گوناگونی از مطالب و محتوای تصویری مرتبط با بازی‌ها را نیز به مشتریان ارائه می‌دهد که مطابق با ترجیحات و تجربیات کاربران تنظیم شده است. 

اِولین کیم (Evelyn Kim)، معاون اجرایی مرکز D2C در سامسونگ می‌گوید: «بازی‌کردن به بخش مهمی از زندگی کاربران به ویژه نسل Z و حتی نسل قبلی آن تبدیل شده است و دیگر تنها به جنبه‌های سرگرمی محدود نمی‌شود. ما در نظر داریم ابتکارات مختلفی را برای یک تجربه بازی برتر به مشتریان خود ارائه دهیم. ابتکاراتی که از خرید تا استفاده به کاربران محیطی لذت‌بخش و آسان ارائه می‌دهد و خرید هر محصولی را با بازی‌های مخصوص و مشخصی مرتبط می‌کند». 

صنعت بازی یکی از بخش‌هایی است که همچنان در حال رشد است. با توجه به این روند، شرکت سامسونگ برای تقویت رهبری خود در این صنعت به فعالیت‌های مختلفی مشغول است که از جمله آن‌ها پلتفرم Gaming Hub و همچنین Game Portal است و با محصولاتی نظیر تلویزیون‌های هوشمند خود دستیابی به این‌ تجربه‌‌های دلپذیر را بیش از همیشه ساده و ممکن کرده است. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.