×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
معرفی شعب و استان های برتر در زمینه تحقق برنامه های عملیاتی

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون،گزارش عملکرد واحد های اجرایی و مدیریت شعب استان ها در شاخص های عملیاتی همچون؛جذب منابع،صدور ضمانت نامه،منابع ارزان قیمت،صدور اعتبار اسنادی،درآمد های مشاع،خالص وصولی،سودآوری و همچنین شعب برتر در کلیه شاخص های اعلامی از سوی اداره کل برنامه ریزی و مدیریت عملکرد منتشر شد.
بر اساس این گزارش،شعبه سپاهان اصفهان،شهید امینی ارومیه،چابهار سیستان و بلوچستان،مرکزی اراک،شوشتر،کیانپارس و شریعتی خوزستان و مرکزی بجنورد به عنوان شعب برتر از نظر متوسط تحقق برنامه عملیاتی کلیه شاخص ها معرفی شدند.
بررسی گزارش عملکرد مدیریت شعب نشان می دهد،استان های اصفهان،خوزستان و آذربایجان غربی با میانگین تحقق ۱۶۹ درصد،۱۶۸ درصد و ۱۶۲ درصد برنامه ها حائز رتبه برتر شدند. بررسی عملکرد شعب در شاخص «سودآوری» بیانگر آن است که شعبه فردوسی تهران،ممتاز مشهد و مرکزی بوشهر رتبه های اول تا سوم را کسب کرده اند.
همچنین استان های تهران،خوزستان و البرز در شاخص «سودآوری» رتبه های برتر را کسب کرده اند.
گزارش مدیریت امور استان ها و شعب بیانگر آن است که در شاخص «وصول مطالبات» شعب نیشابور خراسان رضوی،مرکزی بوشهر و فاطمی تهران حائز رتبه های برتر شده اند. استان های خراسان رضوی،بوشهر و فارس در شاخص «وصول مطالبات» دارای رتبه اول تا سوم شدند.
این گزارش می افزاید،شعب ماهنشان زنجان،نی ریز فارس و تفرش مرکزی رتبه های اول تا سوم را در شاخص «درآمدهای مشاع» به دست آورده اند. استان های قزوین،مرکزی و مازندران در شاخص مذکور رتبه های اول تا سوم را دارند.
صدور اعتبار اسنادی به عنوان یکی ازاولویت هایی که از سوی مدیران بانک مورد تاکید قرار گرفته جزو شاخص های ارزیابی عملکرد واحد های اجرایی بود.شعب سپاهان اصفهان،شوشتر خوزستان و میبد یزد در این شاخص رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. استان های یزد، خوزستان و مرکزی ،استان های برتر در شاخص «صدور اعتبار اسنادی»بودند.
بررسی گزارش مدیریت امور استان ها و شعب نشان می دهد که در زمینه صدور ضمانت نامه شعبه هندیجان خوزستان با ۳۶۸۰ درصد،طالش گیلان با ۲۳۵۰ درصدو ملاصدرای تهران با ۲۳۴۶ درصد از برنامه ابلاغی را محقق کرده اند. استان های کهگیلویه و بویر احمد،بوشهر و اردبیل در شاخص «صدور ضمانت نامه» رتبه های اول تا سوم را کسب کرده اند.
این گزارش تصریح می کند،نسبت منابع ارزان در شعب بانک توسعه تعاون نشان می دهد که ۹۱ درصد منابع شعبه سراوان سیستان و بلوچستان،۸۹ درصد منابع شعبه عسلویه بوشهر و ۸۸ درصد منابع شعبه شهرصنعتی البرز را منابع ارزان قیمت تشکیل می دهد.
استان های سمنان،یزد و سیستان و بلوچستان رتبه های اول تا سوم را در شاخص منابع ارزان قیمت کسب کرده اند. عملکرد شعب بانک توسعه تعاون‏ درشاخص «جذب منابع» نشان می دهد که شعبه شهید امینی ارومیه،ارسنجان فارس و فردوسی تهران رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
استان های خراسان شمالی،خوزستان و اصفهان در شاخص «جذب منابع» رتبه های برتر را دارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.