×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
معرفی و تجلیل از برترین‌های حوزه پژوهش در هفته پژوهش سال ۱۴۰۰

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، امروز ۲۲ آذرماه ۱۴۰۰ به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، آیین معرفی و تجلیل از برترین‌های حوزه پژوهش با حضور دکتر سلیمانی رئیس‌کل بیمه مرکزی ج.ا.ایران، اعضای هیات عامل و جمعی از مدیران بیمه مرکزی، اعضای شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه و اعضای کمیسیون نشر و هیات تحریریه پژوهشنامه بیمه برگزار شد.
در این نشست که با سخنان دکتر حمید کردبچه رئیس پژوهشکده بیمه و دکتر غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ایران آغاز گردید، دکتر نیاکان معاون پژوهشی پژوهشکده بیمه گزارشی از عملکرد حوزه پژوهشی از آذر ماه ۱۳۹۹ تا آذرماه ۱۴۰۰ ارائه کرد. همچنین فرایند اجرایی انتخاب پژوهشگران و میز تخصصی برتر توسط دکتر اسماء حمزه رئیس اداره امور پژوهشی پژوهشکده بیمه ارائه شد. پس از آن برترین‌های حوزه پژوهش از میان اعضای هیات علمی و پژوهشگران، میزهای تخصصی، طرح‌ها و گزارش‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌های انجام‌شده با حمایت و مشارکت پژوهشکده بیمه معرفی و از آن‌ها قدردانی شد.
بر اساس رای هیات داوران و کمیته انتخاب پژوهشگر برتر، از میان اعضای هیات علمی دکتر لیلی نیاکان و دکتر اسماء حمزه به عنوان اعضای هیات علمی برتر معرفی شدند. دکتر مهناز منطقی‌پور نیز به عنوان پژوهشگر برتر از میان پژوهشگران برگزیده شد. همچنین میز تخصصی بیمه‌های زندگی پژوهشکده بیمه به عنوان میز تخصصی برتر معرفی و از راهبر این میز دکتر میترا قنبرزاده تجلیل شد.
در این نشست طرح پژوهشی «محاسبات ریسک و تعیین نرخ بیمه زلزله ساختمان‌های مسکونی برای صندوق بیمه حوادث طبیعی کشور» به عنوان طرح پژوهشی منتخب معرفی و از دکتر مرتضی بسطامی دانشیار پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله به عنوان مدیر مطالعه این طرح تقدیر شد.
علاوه بر این، دو گزارش پژوهشی با عنوان «خصوصی‌سازی در صنعت بیمه کشور؛ وضعیت فعلی» نوشته سجاد فرازمند و «امکان‌سنجی استفاده از پلاک سوم خودرو به عنوان ابزار تلماتیک جهت راننده‌محور کردن بیمه‌نامه شخص ثالث» نوشته دکتر محمدجواد حیدری نیز به عنوان گزارش‌های پژوهشی برتر معرفی شدند.
در بخش پایان‌نامه‌های برتر نیز پایان‌نامه انجام شده با مشارکت دانشگاه الزهرا با عنوان «امکان‌سنجی کاهش پدیده کژگزینی در بیمه‌های درمان تکمیلی از طریق تمایز حق‌بیمه‌ها» نوشته مرضیه دهقانی به عنوان پایان‌نامه برتر برگزیده شد که دکتر نسرین حضار مقدم عضو هیات علمی پژوهشکده بیمه مشاوره این پایان‌نامه را به عهده داشته‌اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.