×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مقاومت لولای شیائومی می میکس فولد مقاومت خاص خود را دارد

شیائومی می میکس فود نزدیک به یک ماه است که رونمایی شده است و این مدت زمان، فرصت بسیار زیادی را در اختیار تست کنندگان قرار داده است تا با استفاده از ابزارهای مختلف، مقاومت این دستگاه را بسنجند. یکی از این تست‌ها، مقاومت لولای شیائومی می میکس فولد را مورد سنجش قرار داده است. بعد از تست طولانی مشخص شد این دستگاه قادر است تا نزدیک به ۴۰۰ هزار بار، باز و بسته شود. به این صورت با کمی محاسبه متوجه شدیم، طی ۱۰ سال قادر خواهید بود بدون ایجاد هیچگونه مشکل از این دستگاه استفاده کنید.

به طور قطع بعد از ۱۰ سال، مشکل شما تنها مقاومت لولای شیائومی می میکس فولد نخواهد بود. سخت افزار این دستگاه به طور قطع بعد از گذشت سه سال قدیمی خواهد شد و عملکرد گذشته را نخواهد داشت. پردازنده این دستگاه قدرت رقابت با دستگاه‌های سه سال آینده را ندارد و از این لحاظ به طور قطع بعد از گذشت چند سال شما نیز اقدام به خرید یک دستگاه جدید خواهید کرد.

تست انجام شده بر روی این دستگاه نزدیک به ۷ روز طول کشید و طی این مدت دستگاه در تمام ساعات درحال باز و بسته شدن بود. از این رو می‌توان مقاومت آن را بیشتر از ۴۰۰ هزار نیز دانست. با این حال با استفاده روزانه نباید انتظار خراب شدن مکانیزم لولاهای آن را داشته باشید.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.