×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
ملی‌پوش فوتبال زنان: لیگ امسال جذاب خواهد بود

«سرشین کمانگر» چند فصل برای وچان کردستان در لیگ برتر فوتبال زنان ایران بازی کرد اما همزمان با رفتن «زهرا خواجوی» از این تیم، وی هم از وچان جدا شد.
کمانگر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: لیگ فوتبال زنان این سال‌ها پیشرفت خوبی داشته است. از سال ۷۷ و ۷۸ که در لیگ بازی می‌کنم روز به روز شاهد پیشرفت سطح بازی‌های بازیکنان و افزایش کیفیت لیگ بودم. حتی از نظر پوشش رسانه‌ای هم اکنون شرایط بهتری داریم. اگر در برگزاری لیگ وقفه بیفتد دوباره به روزهای اول بازمی‌گردیم.
وی خاطرنشان کرد: امسال بازیکنان خوب در تیم‌های مختلف پخش شده‌اند و لیگ بسیار جذابی خواهیم داشت. به نظرم باز هم شهرداری بم به عنوان یک تیم ریشه‌دار مدعی قهرمانی است و تنها «زهرا قنبری» را از دست داده که به جای او بازیکنان دیگری جذب کرد.  وچان کردستان نیز ۴ بازیکن خوب جذب کرده و ذوب آهن «زهرا خواجوی» را دارد و به نظرم ۵ یا ۶ تیم مدعی قهرمانی را در این فصل داریم.
کمانگر در خصوص شیوه برگزاری لیگ برتر گفت: لیگ قرار است در ۲ گروه برگزار شود که از هر گروه ۲ تیم بالا می‌آیند و در نهایت امتیاز تیم قهرمان و دوم و سوم را مشخص می‌کند. برگزاری گروهی لیگ برتر در این شرایط بهترین شیوه است. زیرا اگر لیگ متمرکز برگزار می‌شد فشار زیادی روی بازیکنان بود و مجبور بودیم هر ۲ روز یک بازی داشته باشیم و سطح بازیکنان و کیفیت لیگ پایین می‌آمد.
وی درباره وضعیت تیم ملی فوتبال زنان افزود: همانطور که شما از وضعیت تیم ملی خبر دارید ما هم خبر داریم. نمی‌دانیم سرمربی تیم ملی چه فردی است و شرایط آن در آینده چگونه خواهد شد. امیدوارم هر چه زودتر اردوهای تیم ملی شروع شود. در کنار آن برگزاری لیگ به بالا رفتن سطح بازیکنان و پیشرفت تیم ملی کمک می‌کند. خیلی از کشورها که تیم ملی سطح بالایی دارند لیگ برتر ندارند و اگر هم داشته باشند در حد لیگ برتر ما نیست. اگر به تیم ملی اهمیت دهند ما هم به پیشرفت می‌رسیم. از زمانی که به یاد دارم وضعیت تیم ملی فوتبال زنان همین بوده و دقیقا یک ماه مانده به مسابقات اردو برگزار می‌کنند.
ملیپوش فوتبال زنان همچنین خاطر نشان کرد: امسال از تیم وچان کردستان جدا شدم. جدایی جزیی از فوتبال است و برایم جدایی از سنندج آن هم بعد از ۵ سال سخت بود.  چند پیشنهاد از تیم‌های دیگر دارم  و باید شرایط را ارزیابی کنم.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.